Mittwoch, 28. Mai 2008

Pidu pidu!

Oi minu promilli tase veres on mönda aega juba normis püsinud! Ja mingeid suuri eestlaslikke joomarlusi ei plaani nii pea taas. Sellele aitab ka tugevasti kaasa tösiasi, et Kai oma jalaluu suutis ära murda ja nüüd mönda aega karkudega ringi kaaberdab. Aga...homme läheb kogu linnas üks suur muusikafestival lahti, s.t. kogu kesklinna liiklus suletakse ja iga vöimaliku nurga peale lüüakse miski lava üles vöi siis vähemalt mingi nänni vöi ölleputka. Nii et ma ei teagi nüüd mis saab. Ja värk kestab pühapäevani...80 bändi käib läbi pluss igasugu muud löbustused. Ja ilm on kuum.
Muidu olen paar päeva vedeliku peal vastu pidanud, pöhjuseks see, et mul pole kodus süüa ja vot ei osta ka. Lisaks söögitegemisele ei oska ma enam sisseoste ka niivöinaa teha. Ja saiakestest-sandwitchidest ma ju otsustasin loobuda. Homme olen tööl, küll siis söön korralikumat sööki:) Lisaks sellele ma tegin ühe üüratu jooksu esmaspäeval ja täna käisin oma uusi ujumisoskusi süvendamas. Üle kilomeetri sai kirja. G nimelt öpetas mu löppude löpuks ujuma. Kuigi ma püsin edukalt vee peal juba viie aastasest saati, ei tähenda see, et see vees ärplemine väga miskit kasutegurit omanud oleks. Kuna aga G kodu juures avati ilus uus ujula, siis proovisime selle kohe ära ka. Kaks päeva järjest lausa. Ja ta öpetaski mulle krooli selgeks. Ise ta on vana proff. Tema ujub küll graatsilisemaltki kui miski veeloom (vaalaskala näiteks). Ilus on vaadata. Aga mina veel sünkroniseerin hoolega hingamist ja muud siukest värki, väga kalana vees veel ei tunne. Igastahes ostsin 10 korra kaardi juba ja kavatsen kaks korda nädalas küll ujulasse jöuda. ja üks kord nädalas jooksma. Piisab küll.
Aga seda ma veel ei tea mis ma selle söömisteemaga peal hakkan, ajajaotus ja eesmärgid on kuidagi kole vastuolus. Eesmärgiks on saialisetst eemale hoida ja öhtuti mitte süüa. Aga päeval ma olen jooksus terve see aeg ja noh jooksu pealt saiakese vötmine sai just ära keelatud. nojah aga variante on ilmselt muidki. Sellist sort (sund)dieedi pooldaja ma iseenesest just eriti pole. Ainuke asi mis minu arvates vilja kannab on öhtul mitte söömine (vöi siis msiki lahja värgi näksimine). Isiklikust kogemusest on hommikul enesetunne ka märksa erksam kui magu on saanud seedimise asemel veits puhata ja enese väike ületamine ka ju sinnajuurde...öhtusöögid on ju need köige mönusamad...

1 Kommentar:

Segasumma Saara hat gesagt…

Selle söömise asjaga on ikka nii, et ega muu ei aita, kui ikka ise tuleb sellesse natuke tähelepanu ja hoolitsust investeerida :) - ja näiteks jooksmise pealt seda va rohelist või punast või kollast või muud värvi kasulikku kaasa rabada (või tassida).

Aga see ujumise asi on vahva. Mina, kes ma ujuda ei oska, kangesti kadestan kõiki, kel see veidigi graatsilisemalt välja tuleb kui valaskalal näiteks - ja tegelikult ju valaskala omas elemendis on ju vana graatsia ise minu meelest, vaadatagu vaid loodusfilmidest neid sujuvaid sabasuunamisi :))).