Freitag, 15. Mai 2009

Päevakaja



Ilm - endiselt hall ja niiske. Praegu just julges küll päike end korraks näidata, aga pisut ujeda vôitu on ta veel. Tore et surfiplaan metsa läks.

Töö(puudus) - Minu pôhitegevus on endiselt vôrrandites ja teoreemides nuhkimine. Hakkasin nüüd muidugi suveks tööotsa ka uurima ja CVsid saatma. Seniseks tulemuseks on üks äraütlemine.

Poliitika - prantslased streigivad aina hoolsamini.

Majandus - Mulle sadas täna 50 eurine tsekk postkasti. Nimelt hakkasin toona kui piletita sôidu eest trahvi sain asja pisut sudima ja voila, 100% maksti tagasi. Seda ma veel nuputan, kas peaks selle tsekki Gle edastama...? Vastasel juhul oleks mul aasta esimene kasum taskus :)

Muu - nädalavahetus jôudis pÄrale ja sellega kaasnevalt ka üks ammu nägematta sôbranna. Ôige varsti saamegi kokku!!!
Lisaks on Pariisis muuseumide öö homme. Kuigi väga kahtlane kas ma selles suhtes midagi ette viitsin vôtta.

Keine Kommentare: