Freitag, 26. Juni 2009

hier kommt die Sonne


Niih. Viimane aeg ennast ära raseerida ja oma mülkast vÄlja ronida. Suvi ju! Kuigi minu siinne vaev lôppes kauni äikesega, olgu suurel suvel nüüd alatud. Liiga suur kontrast meil G -ga muidu. Tema pruun ja surfitud, nagu noor jumal. mina oma kahvatuse, siniste silmaaluste ja muidu lödi olekuga rikun pildi väga Ära.
Aga olek on helge.
Lisaks on selle nÄdala jooksul ühendust vôtnud pÄris mitukond sellist inimest, kellega on suhtlemine teab mis ajast katkenud, aga keda ei tahaks tegelikult pÄris ära kaotada. Kuna mul on kombeks eetrilt ja meeltelt väga kiirelt haihtuda, on eriti meeldiv nÄha, et mäletatakse. Isegi üks Saksa professori hÄrra vôttis ühendust, küll ilmselt seetôttu et ta passsis just Tallinnas mingil konverentsil ja ju siis vajas meelelahutust.
G teatas just, et vôttis end kaheks nÄdalaks vabaks! Läheb planeerimiseks. See mu viimane pikk puhkus ikkagi! Eestis 25ndast juulist :)
Ah üldse mul on tore mees, ostab edale kohe kohe windsurfi :D

4 Kommentare:

Segasumma Saara hat gesagt…

Sul on alati nii õnnestunud pildivalik :D.

Matinee hat gesagt…

tänud (:

MrsG hat gesagt…

kas sa oled juba Eestis`?

Matinee hat gesagt…

ei kullake, Eestis 25ndast juulist.
Nii et ôige varsti ikkagi ;)