Dienstag, 19. März 2013

Votsiis

See loosung pani mind korraks môtlema ja meeldetuletama. Noh ega ma muidugi eriti ei mäletanud miskit enam aasta tagusest. See et elasin just töösse sisse ehk ainult jne. Aga mul on ju blogi! Tsekkasin siis aastatagust postitust ja hämmastus oli ikka päris suur, sest see aastatagune tundub tegelikult kuskil viieaasta taguse mägedetagusena juba. Keegi Tom, esimesed tööreisid, ilm sel ajal oli muidugi täitsa kevad juba.
Peaks kaheaasta tagust ka tsekkama äkki.
See Tom'i teema pani mind korraks meeste teemale jälle môtlema.. kaks aastat järgemööda olen ma suures jooksuaja tuhinas täielikku ämbrisse astunud. Mölemid peaaegu ühe nimega Thomas Mayeri kanti, pesuehtsad Bayeri mehed. Ma loodan, et siin nüüd mingi "kolm on kohtuseadus " reegel end kehtestama ei hakka.
No hetkel on mul niivöinaa ainult Santiagod, Paulod ja Xavierid meeltel :) Üldse ei mina enam kedagi peale latiino meeste vist ei vaata :D Tegelt ei vaata ma neid hetkel kohe üldse. Tööalaselt hakkab vaiskselt miskit selguma ja tunudb, et ma niipea ikka Prantsusmaale kolima ei hakka. Positsioon aga üha pareneb. Seega ka taaskord korteri teema üleval. Eile käisin ühte absoluutselt kesklinnas (vanalinnas) kaemas. Armas oli küll, aga ma ei tea kas hakkan ikka 900 euri mingi 40 ruudu eest maksma.. Balkonit ka pole.

Keine Kommentare: