Samstag, 15. Juni 2013

Kas keegi teab kuidas sinikast lahti saada?? Nüüd kui löpuks on siinmail ka suvi käes ja vaja eriti säärt välgutada, on mul üks säär täiesti sinine. Eelmisest nädalavahetusest. Sealt sain ka öppetunni, mis tulevad alati kasuks eks. Kaks Massi on küllalt. Piire vaja tunde eks. Ma ei tea kuidas ma sinika sain, aga järgmine hommik oli ta seal... no töesti terve säär seda täis. Ja juba nädal aega. Ma muidugi olen siukse printsessi nahagi viimsel ajal ka, et väike müks, vöi keegi kövemini pigistab, kohe sinised plekid taga.. Siuke rets näen praegu välja.... pandiit..

2 Kommentare:

Helina A. hat gesagt…

Apteegis vist peaks isegi mingit kreemi olema, mis peaks sinikate kadumist kiirendama. Vähemalt jäi kunagi kuskil foorumis silma.
Aga proovi masseerida, et vereringet parandada ja äkki lioton geel aitab?!

Matinee hat gesagt…

säänks Hellu.. proovin!