Sonntag, 17. Juli 2016

mingi itaalia soliidne vanamees küsis täna teed. No mul juhtub seda peaaegu iga päev...ju siis siuke teadja nägu ees. Tavaliselt ma ei tea kuhu juhatada, aga järjest rohkem üritan. Täna kui vanamehele seletasin, et kuhu minna. Vaatas otsa ja naeris mu kobakate seletuste peale ja avaldas arvamust...sa oled Inglismaalt jah...tal endal oli ka korralik aktsent. Aga siis kuidagi vigases saksa keeles ütles ikka et sul on inglase nägu, ei näe välja nagu sakslane. Minu jaoks on see paras kompliment. Ega ma sakslase moodi välja näha taha, aga sada korda vähem venelase vöi muu slaavlase moodi. Aga no töepoolest inglaseks pole siiamaani küll keegi pidanud. Aktsendi järgi pigem shveitslaseks.

Viimased nädalad olid pöörased...kui ainult saaks köike siia kirja panna...

Keine Kommentare: