Freitag, 26. Juni 2020

Romanss :))


Haha nali läheb doktori-härraga järjest sügavamaks. Hea küll praegu ma naeran, aga varsti vist peaks natu pidurit panema. No tegelikult mina olen alati selline neutraalne olnud...vôi siis vahel ehk väikse flirdi sugemega...ei tea. Ei mingisuguste tagamôtetega ilmselgelt. Aga tema poolt tuleb järjest rohkem igasugu "märke". Ta on juba ainuke, kes mulle vereproove teeb ja mulle siis oma eranumbrilt alati helistab et tagasisidet anda. Sel nädalal pidin taas kolm korda vereproovile minema. Veen on läbi nôelutud :/  Kuna ma niikuinii nii tihti seal käin, siis uurisin, et kas ta kilpnäärme asjaga ka tegeleb. Ma pole ju vähemalt kuu aega enam tablette vötnud, ja noh proovid näitasid seda ka. Rääkisin talle ausalt ära, et ma olen aastaid juba neid tablette söönud, samas isegi et mul on väga tugev alatalitus, ma pole kunagi mingit vahet näinud enda puhul. Seetöttu vilistasin nende tablettide peale ka viimasel ajal. No eks ta mind veits pragas, aga nüüd on tabletid ja  kilpnääret jälle jälgimise all.

Kui varem ta on mind sôbralikult ôlust veidi natuke patsutanud... eriti peale seda tromboosi diagnoosi. Ma olin üsna kohkunud, see kölab ju üsna koledalt. Aga täna ta lihtsalt kallistas mind.....

Mingit moodi ma ikka ja jälle suudan selliseid veidraid situatsioone enda külge hankida...



Keine Kommentare: