Dienstag, 16. März 2010

eh

Kuulsin oma imelikku nime just ühest siinsest raadiost. Minu noor kurb fotograaf, kellega ma ikka veel pole suutnud kokku saada (viimane lubadus oli eile, aga peale eksamit ja tööd ei kippund jällegi kuhugile) mainis moka otsast et on regulaarselt eetris... kuulasin siin. ja näed sa, poiss saatis tervitused teele :)
Imelikust nimest veel nii palju, et töö juures on üks naine, kes muutkui kirub mu nime, et see ei jää meelde üldse....ja et veider nimi on...kölavat kuidagi tösiselt ja üldse mitte nime moodi. mulle ka see nimi ei meeldi. muidugi ei vaeva eriti pead sellega  enam, aga väiksena ma olin ikka nukker küll. et Malviina vöi midagi muud ei pandud.


Nonii ja saate löpulug. sellel on/oli ju oma tähendus :SSSS   ei mingi ninnunännut  ... vana hea soad  :)

2 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

oled blogi muutnud, aga kus on uued postitused? :O

Matinee hat gesagt…

et voila! seal ta on ;)