Dienstag, 31. Juli 2012

ya mann!

sain just praegu asjaga hakkama, mis mind viimase nädala piinanud on. Unes ka. Algas see Marseille's, kus sain expromt hunnik uusi väljakutseid kaela. Nüüd löpuks leidsin asjale lahenduse! Punaveini saatel. Piinarikkad üliöpinguaastad tulevad ikka aegajalt kasuks :) Ega ma usku ei kaotanud, et ma nüüd asjale lahendust ei leia... aga siuksed ülesanded on algselt nii paganama turri ajavad. Nüüd on üks puhkuse-eelne suurematest do-to-dest tehtud!!!
Täna käisin vene dzentelmeniga nii löunatamas kui ka pärast-tööd öllel. Puhusime juttu ja tüüp andis uuemaid ideid karjääri rindeil ja luges samaegselt mehi, kes mu sääri piidlema on jäänud. Loendamine jätkus öhtul Biergartenis ka. Ah ei mina nendest meeste+säärte suhtest aru saa :) Vaesed peakorteri mehed, seal on kauneid sääri kuhjaga igal pool. 
Karjääri suhtes olen hetkeolukorraga absoluutselt rahul. Töö on hästi pönev. Riskijuhtimine siukses firmas pole just köige haigutama ajavav :)  Nojah paar töökat päeva ja siis kohvrit pakkima! Aga praeguseks klaasike veini ja rahulolu ja siis magama.

2 Kommentare:

Segasumma Saara hat gesagt…

Oled noor, energiline, ja sul on põnev töö. :) Mõni kohe oskab elada!!! :)

Ilusat ilma!

MrsG hat gesagt…

oot.. jälle Eesti??? mis? kus? millal??