Mittwoch, 26. September 2012

bad face day

eile tegelesin prostitutsiooniga. Noh.. mitte päris otseselt, aga kaudselt vöiks asja nii nimetada küll. vahepeal on palju juhtunud. Berlin Air show. mis oli vöimas! köik need söjalennukid ja piloodid ja oeeh..  rääkimatta trikkidest mis seal öhus tehti. berliini nnädalavahetus oli üldse väga intensiivne ja tore. söön oma sönad nüüd röömuga ära, ja Berliini enam pölglikult ei vaata. kuigi seal ma ehk ei elaks, aga hea meelega läheks jälle külastama küll.
pool-maraton meie hullude kambaga sai ka seljatatud. mis oli väga challenging, sest alpide piirkonnas, ehsk siis mägesid lausa oli. aga päris kindlasti ka väga tore. Peale seda oktoberfestiga algust tehtud. igasugu  öhtusööke.  hotell kus mee eelmine päev ööbisime oli väga önnestunud. Golfi hotell vaatega üsna lähedal asuvatele alpidele. no päris hinge toitev.  mehed.. ei miskit erilist. mönele on valesid lootusi antud, möne igatsus on meeletu. see kellega ma kohtmas käisin, et chrisi peast välja saada, sellega käisin jälle dateimas.kaks nädalat olen üsna magamatta... kogu see berliin ja pool-maraton ja oktoberfest ja muud lisandid. äkki täna saan magama. siuke plaan oli. tuju paha, ja no mida ma siukse päevaga enam peale hakkan.
ja chrisi igatsus on.. jälle söön oma sönu, et ei taha teda kunagi enam näha. sel nädalal peaks ta mu arvutuste kohaselt ka new yorgist tagasi saama... ah jeerum sellega seonduvalt tuli see ka meelde, et olin ju lubanud selleks nädalavahetuseks oma kuuma tömmut külastada. see asi tuleb nüüd ära klaarida, sest ei liigu ma siitkandist oktoberfesti ajal kuhugile. söbranna tuleb ka reedel. nii et miskit.


praegu seda talle serveerides torises mehepoeg et kui ma ikka väga tahaks, leiaks aja ka..  nujah. tahaks küll, aga ei viitsi sinna läände söita kuidagi ju :) aga no kuna ta on valmis special effordeid tegema, juhuks kui ikka tulen, siis soojendan seda mötet ikka edasi möneks järgnevaks nv-ks. eks ta üks kvaliteetaeg tuleks.

Keine Kommentare: