Dienstag, 20. November 2012

Woww


Mul on unega viimasel ajal probleeme. Ja ilmselt seetöttu ka need muud sorti jandid. Täna öö oli eriti metsik. Esiteks oli see neetud luupainaja kallal, aga ilma jöletisteta. Lihtsalt suur vöitlus oli oma silmi lahti kangutada ja end liikuma saada. Metsik vöitlus. Ma ei tea miks see vaim üldse puhata ei taha, vastupidiselt kehale ja suurele väsimusele. Isegi ilma tontideta on see nähtus paras piin.
See faas läbi, algas metsik unenägude faas. Nii töepärane ja reaalne. Romantikast söjani välja. Algas see köik sellega, et üks helikopter mu Eesti koduöuel tegi trikke, mis mind Berliini lennushowl juba ahhetama panid. Mina vana flirtija alustasin muidugi piloodiga sügavat silmsidet. No igastahes tegi ta seal änksasid trikke. Pööras köhu taeva poole jne. Ja piloot oli oi ui kena hispaania tüüp... pole kaua kedagi nii ahvatlevat näinud. Noh ma detailidesse ei langeks, aga romantikat ja helikopteriflirti jätkus seal korralikult. Ja siis viis mu helikopteriga lendama... mispeale kohe söda peale hakkas. A400M -e ja tossu ja tuld oli öhk täis. Ma äkki süvenen liiga palju oma töö-teemasse? Lennukid, söjalennukid ja pommitajad on firma üks osast? Helikopterid muidugi ka. Vaevalt see Gaaza jant mulle ka siukseid unenägusid pähe paneks..uudiseid väga ei jälgi.
Ja ma olen ikka veel unenäo lummuses ja kohe töeliselt.. 
unenäod on kiirtee alateadvusse...


Keine Kommentare: