Samstag, 13. April 2013

Buenos Aires ehmatas muidugi esimese hoobiga ära... nagu iga uus asi. Söbranna lasi ennast muidugi lennujaamas kohe naiivselt ära kasutada...haarates mind ka sellesse. Oejah. Ja kui ma poleks löpuks konkreetne olnud, ma ei tea mismoodi see asi veel löppend oleks. Ma ei saa aru, möni inimene, kes on indiad ja siuksed riigid läbi rännanud.. ja ikka ei saa veel siuksete klassiühiskondade teguviisidele pihta?? Mulle piisas Marokost.
Hotellis olime varem kui vaja, tuba polnud veel valmis. Nii me chillisime basseini juures terassil. Veini ja sigaretidega. Puhkus vöi alata! Vahepeal jöudsime lähedamalt ka tutvuda ka väga armsa hotelli retsepsionisti poisiga, Nicoga. Kes oligi lihtsalt väga armas, ja andis kogu me puhkuse käigus väga häid ideid mida teha ja kuhu minna ja öpetas tangotki löpuks tantsima.Lisaks oli ta veel aastake Austrias elanud, ja seega teadis Euroopatki üsna hästi, muidugi Münchenit ka.  Nojah kogu hotelli staff olid meil löpuks semud, latiino värk. Peagi oli tuba ka valmis ja mötlesime et vöiks ju peale 14 tunnist lendu veits magada. aga no ei tulnd seda und kuskilt ja kasisime linna peale! Algul muidugi hirmutas linn korraks ära ja köik need järgi vilistavad ja höikuvad mehed. Ega silma ei julgendki kellegile eriti  vaadata, oleks kohe suuremas hädas vist olnd. Igal juhul sai esimene keslinna ring Obeliski ja Roosa maja juures tehtud. Pink house on seal presidendi maja :D  No nagu white house vöi Kadriorg. See roosadus muidugi ajas algselt naerma, aga sel on täiesti oma pöhjendus. Punase ja valge segu.. Öhtustasime linnas ja siis sai kohaliku argentiinoga, keda söbranna teadis, kokkusaamine kokkulepitud. Mina nägin teda esmakordselt. Tuttavaks saime aga hoopis nii- hotelli jöudes lipsasime poest läbi ja vötsime ühe argentiina punaveini enese üleslöömise saatmiseks. Hotelli jöudes siis söbranna pani kohe tuppa jooksuga ettevalmistuma... talle oli see mönevörra tähtsam kui mulle. Mina jäin retseptsionistilt veinipudeli avajat küsima.. Kutt oli igavesti viisakas. Esiteks ta muretses kuskilt hotelli restost avaja ja veiniklaasid,  avas mulle ise pudeli jne. Samal ajal kerkis mingi tüüp mu körvale, ütles miskit ja noh ma mötlesin et uuris lihtsalt, et midagi hotelli kohta.. Ei pöörand tähelepanu, aga löpuks jöudis ikkagi kohale et mis ta ütles. Et kas ma olen P söber. No selge, söbranna tuttav oligi kohal juba. Me pidimegi hotellis kokku sama. Ma siis kaks veiniklaasi ja pudel teises käes, saime tuttavaks. Ta oli lihtsalt umbes samal ajal hotelli jöudnud kui me, ja P ära tundund.  Mainisin siis et oleme kohe all, ja panin veiniklaasid  ja pudel plagama. Tüüp viis meid veel paari baari hotelli ümbruses, ja üldse oli väga mönus öhtu. Aga oli siiski teisipäev.

Siinmail on asjad pönevad. Uuendusi hoolega. Eks kirjutan kui öige aeg. Mehed? Nende jaoks önneks suurt aega ja tahtmis pole. ja muidugi just siukse ajal pressivad köik ligi. Chris kaasaarvatud. Kellega pole jöuludest saati suhelnud.  Aga hetkel olen köik kenasti eemale törkuda suutnud. Argentiina kallimaga on ainuke siuke kuum värk.. küll virtuaalset...aga töbras ajab igasugu meelituste ja meenutustega keset päeva pead segamini..tööl!  Ja no meenutada on nii möndagi.. pölved kohe nörgad . Ja tüüp uurib töövariante Europas juba.. no ma ei tea. Ei oska sest ka miskit arvata.. Lisaks on siin üks mehhiklane.. Nagu ma peale reisi paika panin, et ma peale latiinode enam kedagi ei vaata :D Nii siis olin üks päev selle pabloga natu leebeb.. ja nüüd on sel ka kohe väga sihikindlad plaanid.. Oejah saa neist aru. Ta on muidugi pesuehtne latiino..mexicano :))

Keine Kommentare: