Montag, 6. Oktober 2014

mehed

ok...see jäi vist veel mainimatta, et umbes 90 % mu uues töökohas on mehed...köike kokku on oma 4000 inimest.. köik piloodid, inseneerid, mehhaanikud ja no siuksed minusugused kes büroos protsesse juurutavad ja no governance ja  need software ja IT mehed.. A arvas, et 99%... aga vist nii hull asi ikka pole. Huvitav, kas ta ei muretse.. pöhjust ju oleks. Hmm.... kui nüüd mötlema hakata, ta üitas ju mulle seda farmaatsia ideed päris korralikult pähe määrida :)) Aga airbus on Airbus, ja ta ise töötaks seal ka suurima huviga. 
Tegelikult on asi nii, et mina olen A400M tiimis, mis on uhiuus saksamaal (varem oli ainult hispaanias). Nii et arenguruumis on vist palju, kus saaks käpa vahele panna ja kogu arengus kaasa mängida. Ja siukses euroopa ühes suuremas korporatsioonis oleks see päris vahva eks. Aga olgem ausad...lihtne bisness see lennu-relvad küll pole. Aga no kuna ma lihtsust taga olen ajand eks :-D

Keine Kommentare: