Samstag, 1. November 2014

paint it black

mul on ametlikult närvid läbi. huvitav mis see meditsiiniline termin sellele vöiks olla. Väsind ja katki, aga no vähemalt deprekas see pole. hoolimatta sellest et koguaeg on meeleolu närune ja ôrn ja vastik, ja kui saaks valaks pisaraid terveseeaeg... need on kiired tulema. aga enesele kätt küll külge ei kipu panema. depressiooniks siuke jant vöib ilmselt küll areneda. minu puhul küll mitte, seda tean ka. aga ma ei kujutagi ette, et kuidast sellest porilombist nüüd välja plätserdada. Tegelikult möni idee on ja tegutsen ka selle nimel. Puhkus? Ei teagi, kas see just aitab. A-d näen ka vähe, pole endal vöhma ja ta on ka kuskil lennus alati. Panin siin juba üks päev asju paika, et üks kahest - kas ma jätan ta maha vöi ma otsin uue töö, kus samalaadne tempo. See teine variant tundub realistlikumana, maha ma teda vist jätta ei suuda. Minu mees!  Heketempo on mul siuke nii ja naa... pole nagu miskit väga pönevat. Peale selle et hävitajad akna taga proovilende teevad ja kantiines piloodid ringi jalutavad. Vaevalt mingi puhkuski aitaks. Samas vöibolla siiski, kuhugile löuna ameerikasse ära.
Aga siin on mul  viimasel ajal naabrimees silma jäänud. Esimene kontakt temaga oli kuidagi veider ja ega ma sellest saati temast teab mida ei möelnud. Aga siin kuu taga ta puhastas oma laevakest maja ees, silmad uhkust täis :)) Ja eelmine laupäev oli üldse siuke insident, et järsku tiliseb uksekell. Päris hilja. Ma niisama naljalt ust lahti ei tee,kui ma just kedagi ei oota ja see oli selline väga lühike tirtsatus. Vend oli just külas. Läksin siis ikka vaatama ja naabrimees uuris, et kas minuga on ikka köik korras. et olevat nutmist kuulnud möödaminnes. Seinad meil läbi ei kosta, aga kui keegi trepikoas uksest mööda astub, vöib küll rohkemat körva jääda. No me vennaga vaatasime igasugu videosid netist ja pigem oli köik naljakas...vöibolla kajastus miskit siis teistmoodi. aga tundus, et ta oli ka törts veinine... Igastahes päris huvitav zest. Täna nägin teda ka, pani oma kabriole maja ees vist teisi reffe alla vöi miskit. Ma tulin just jooksmast..kiitis siis veits. Igastahes peale seda väikest insidenti olen vaatama hakand, et ega tal ju viga pole. Näeb tegelt väga selle näitleja moodi siin pildil välja..  Ma arvan, et ma lähen üks päev veel ta käest kruvikeerajat laenama :)


Keine Kommentare: