Mittwoch, 19. November 2014

Ups

no ma ei tea mis ma jälle tegin...ehk kaesin mönda asja liiga altkulmu, vöi jalutasin mönest mehest lihtsalt kogematta ilma naeratamatta  mööda..  vöi kannan liiga palju seelikuid. igastahes on mul hüüdnimi olemas...princess. mis igaes. täna oli igavesti hea päev. mitte nagu eila. eile oli ka pooleldi hea, aga siis jäin kontrollile vahele. tavaliselt mul on pilet alati olemas, aga seekord oli lihtsalt ununenud...no absoluutselt. ja voila. raha rahaks, see tuleb ja läheb. aga ikka jube piinlik on see olukord... nagu mingi suur varganägu ja häbipost omaette. ja eriti kui see pole sihilik. eile olin öhtuks üldse nii läbi omadega, et oleks jalapealt peaagu mahasurnd... Täna on parem. Lisaks on mul Eestisse piletid olemas. Ja aastavahetus saab olema mere peal!
firmas on palju hispaanlasi...see on igastahes vahva. mul on  vist oma fänn ka tekkinud.

Keine Kommentare: