Mittwoch, 26. November 2014

Kehakaalust ja sellega seonduvast pidevast jämmist polegi kaua rääkind. No kaalund ma ennast pole, viimati kaalusin 63, mis on minu jaoks ultra raske. Kui ma olin number 38, ma kaalusin 58 kilo.
Samas riidenumber praegu on kahanenud 34le ja 36le. olenevalt poest. sealt kus ma oma kontori riideid ostan, oli pidevalt 36, nüüd siis 34. 36 on nagu kott seljas. see on muidugi jube meelitav. Ma ei tea kui relevant see on, aga pikkust on 168.
Samas midagi teinud küll selleks pole. Spordiga on lood üsna lahjad, söön ka mida iganes tahan, ja kuna. Tsellukas vohab ka hoolega. Stress? Seda on ka rohkem kui mu närvid vastu pidada tahavad.
No ma eitea..positiivne sellegi poolest.
Uut mantlit ja kauboi saapaid on ka vaja. See vana mantel on mul armas, aga külm ja ka nagu kott seljas. Ainuke teema on, et kas osta see siit, vöi pigem Stockholmist, kus ma 31. dets niikuinii olen. Seal on miljon korda stiilsemat kraami saada! Siin vöib jahukotiga ka ringi jalutada, ilma et keegi arvaks, et see imelik on. No München tegelt on veits stiilsem vörreldes muu Saksamaaga...aga ikkagi.

Keine Kommentare: