Samstag, 22. November 2014


mu uute guessi jeanside tasku sisevoodri peal on  armastuskiri stiilis, et ma olen su ainus ja öige ja ei jäta sind iial - stiilis :)) nad ikka oskavad. lahe marketing. ja no teksad on niikuinii ahvatlevad..teevad jalad nii pikaks ja saledaks ja ilusaks.  nii et sellise kvaliteedi eest maksad ju hea meelega.
kuna ma magan uue tööreziimi töttu vähe viimasel ajal, mäletan ka oma unenägusid üsna hästi.Need on kuidagi positiivseks taas muutunud.  üks öö olid pulmad..A-ga. kuigi temaga ma nüüd küll abielluma ei hakka. ja paar päeva tagasi mäeletan ainult seda tugevat tunnet, et köik saab korda. see oli väga tugev ja vabastav ja veenev. loomulikult saab. tundub, alateadvus hakkab kaasatöötama.
Aastavaheus mere peal on ootamist väärt. Tegelikult nende lumepiltide peale Eestis tekkis niikuinii  suur tahtmine juba kiiremini seal olla. 4 nädalat veel ja siis algavad uued asjad.
mhmm...mul vist tekkis teatud edukate ja dändi meeste suhtes hetkel selginemis moment :))) 

Keine Kommentare: