Donnerstag, 20. November 2014

You are on the way to the top. See oli tänases ônneküpsises kirjas. Tegelt see polnd sugugi minu hiina önnekas. Kolleegil oli see täna kandikul ja siis ma hakkasin kiunuma, et tahan ka. Tuli välja, et selle sai ainult siis kui oled kala tellinud. Nujah..mis siis ikka...minul kala polnd tellitud. Igastahes oli löppkokuvötes selline seis, et kutt kinkis küpsise mulle. Armas muidugi. Kinkiski oma önne ära.
Täna ei jäänd kontrollile vahele. Piletit pole endale ikka veel muretsenud. Täna oli metroos nii naljakas tegelane... tipp-tunni ajal ka, kui rongi mahtumine niikuinii raske. Oli oma viie koeraga seal...paar neist olid mu sääre kallal armsasti.
Aga väsimus on muidugi jube. Nutan selle käes.
Praegu just nägin miskis ameerika seriaalis kellegi ema ütlust, et ära köördsilmi tee, sest muidu jäävadki siukseks. Ma uskusin seda siiamaani ja ei kööritand peale seda ütles pea iial enam! Aga no tundub, et see on tüüpiline rahvusvaheline emade hirmutusviis. Oh seda lihtsameelsust.

Keine Kommentare: