Freitag, 28. November 2014

Master of Disaster

haah täna oli mul miiting business continuity manageriga. väga pönev. teema oligi disaster management. ja pöhjus selleks oli, et me peame saksa öhujöududele kogu vöimaliku info edastama..kuna meilt need söjalennukid ostetakse.  see aasta ongi minu jaoks olnudki üks suur disaster management! köige naljakam oli veel see, et ma teadsin kogu korporatsiooni selle teema juhte juba eelmise töökoha töttu... ja isiklikult. ei nii see enam edasi minna ei saa.. ja alles nüüd saan vist aru mis meestega ma oma elu esimeses korralikus töös tegemist olen teinud. Ja mulle see korporatiivne elu meeldib ja sobib! Nii et vaatame, mis edasi saab ;)
Aga ... mis siis on meie firma suurim oht. Maavärin, vöi taifuun, vöi miskit sellist....mitte. Iga hetk vöib muidugi möni hävitaja kuidagimoodi craschida..nad teevad ju koguaeg test-lende siin. .aga see ka ebatöenäoline. Terrorirünnak? Seega... pommirünnak. Euroopa ja maailma mastaabis suurimale söja-lennu-tööstusele?  Minumeelest see oleks küll juba teema. Sellega ma täna välja ei tulnud, aga ma arvan et ma kontakteerin seda härrat sel teemal esmaspäeval. Tundus, et meil on ühised huvid ja saame üksteisega üsnagi ühele jutule.
Tema sönul oli köige suurem oht tegelikult teise maailmasöja järgsed iganenud fliegerbombes (ma ausalt öeldes, ei tea mis see eesti keels täpselt on, aga lennu-pommid vöi miskit). Ütles, et need pommid mis on kuhugile jäänud lihsalt, varsti korrrosiooni töttu plahvatavad iseenesest...varsti tähendam järgmise 10 aata jooksul.  Ok, kui on mingi infrastruktuur püstitatud, siis on vastavad pommid leitud ja öhatud.. siin Bayeris muide kuuleb ikka veel väga tihti, et jälle üks vöi teine pomm on leitud... Aga see mees rääkis mulle veits tagamaid...ja see pani päris kukalt kratsima. Teine MS ja Saksamaa........ ja eriti Münchnen...
Lisaks veel juurde cyber security,,,, meil on viimasel ajal päris koledaid rünnakuid olnud.
Muide köik kes siin töötavad, isegi büroos, teevad ju teatava kaitse-öpetuse läbi. Eelmine nädal kustutasin juba tuld jne. See on hea. Ma alati mötlesin, et kuidas need tulekustutid tegelt töötada vöiks... polnd örna aimugi.  
Nojah ühesönaga ... disaser management :)))) Ja ma töötan paraja pommi otsas :D Igast küljest vaadelduna.
Homme saan A-ga kokku.

Keine Kommentare: