Dienstag, 16. Dezember 2014

mis nüüd siis juhtus

viimati kui A-ga kokku sain... panime paika, et enne jöule teeme veel väikse höögveini ringi. Ma pidin märku adma, et kuna mul aega on. Aga no detsember on nii jube tihe olnud ja pole mahti olndu ja köik need sisemised vöitlused...enam pole tahtmist ka olnud... no miks. täna ta vöttis ise ühendust...kuigi pidin ühe kolleegiga höögveinile minema, aga seetöttu, et mul töö juures kauaem läks lükkasime edasi. no ja siis vöttas A ühenudst, et läheks höögveinile. miks mitte. vihma töttu lükkus see muidugi edasi öhtusöögiks. noh kui kiirelt köik ikka muutuda vöib... mina särasin, tema oli...väsind. veits nagu tekitas muret. aga see on selle  karjeristi oma valik eks ... ma ei hakka siin kaasatundma.. minu haavad on lakutud ja läheb paremini kui üldse arvata vöiks..Aga tüüp ikka flirtis minuga omajagu..lisaks mainis imelikke asju...nagu et minu sünnipäeval on ta kahjuks USAs.. noh mis mul sellest? Ja kuidagi läks teema mu balkonile ja ta irvitas, et kas mul see öllekast on ikka seal veel...eelmisest süünipäevast..jaanuarist..aasta aega. Mainisin et on jah, et tema selle töi ja pidi ära viima ka. Lubas siis jaanuaris kastile järgi tulla. Lisaks veel piltidele, mis ta mulle prantsusmaalt kaasa töi, raamid muretseda... pääh.. pean talle ainult foto saatma veelkord piltidest, et ta teaks valida.  Mul täitsa üksköik. ei hakka ma miskit saatma talle...mul pole teda siia vaja. Küll viib keegi teine selle öllekasti ka kunagi ära.

Keine Kommentare: