Sonntag, 14. Dezember 2014

Rock n rolla

Üks hull nädal ongi läbi taas. Neli tööpäeva veel ja siis vaja oma ID kaart siin saatkonnast ära otsida...mis seal juba augustist saati passib. See neetud saatkond on siin kuskil metsas ja ma pole viitsind sinna ronida. Pealegi olid ju igasugu muud suured muutused käimas. Aga reedel ma tööle ei lähe! Kell 10 otsin ID kaardi ära, kell 17 on lend. Frankfurdi kaudu jälle...väga kaua lendude vahel aega pole, aga mul ju armas frequently traveller kaart käes, mis lubab ärikate seltsis business loungides vedeleda, süüa ja juua mida tahes. Nii et elab üle.
Puhkus kulub ära... päris paljudest asjadest. Nii füüsiline kui vaimne paus.
Nädal oli igastahes taaskord huvitav. Ma olen töö juures saanud väga ägedaid söpru juurde....siukseid, kellega niisama tänaval vist söbrunema ei hakkaks. Siukseid, keda ma algul üsna altkulmu kaesin.. Aga veits rohkem aega koos, ja mida pönevat köike ei avasta. Üks hävitaja piloot...öigemini täiskohaga piloot ta enam pole, vaid tegeleb pigem igasugu IT-lahendustega lennuki jaoks. Möned test-lennud teeb kaasa veel. Näeb välja nagu dr. house..pikkade juustega. surfab jne. Ah üldse mehed naeratavad peal neid eelmise nädala üritusi mulle kuidagi eriti magusalt... ei oskagi päris öelda, et miks.
On olnud höögveii ringe jälle ja siis üks jöulupidu taas ja siis reedel väga stiilne läbu prantslaste kombel. Üks mu prantsuse söbra söber korraldas, ja nii ma sinna sattusin.  Enamus olid muidugi prantslased..dress code oli kokteilikleit ja ülikond. Kaasa pidi vötma champa..ja öige champa, ei mingit vahuveini vöi prosecco jama. Kusil 30-40 inimest oli kokku. Idee oli äge, aga olgu sest riietus ja joogi kvaliteet mis ta on, löppkokkuvöttes kujunes see ikka parajaks läbuks. Ja prantslased on ikka ka parajad peoloomad tuleb tunistada. Aga nii palju champat ma pole küll ühekorraga näinud :)) Laupäeval oli pohmakas, ja täna koristasin, pesin pesu jne. Korter läigib, pesu pestud, küünlad pölevad ..  nii mönigi uus huvitav tuttav juures... ja klaas veini ka ligi.
Aga jöulupidu neljapäeval oli ka veits ekstreemne, olin kutsutud ja läksin... seal olid pöhiliselt ainult BMW inimesed koos...köik vöörad, aga öhtusöök vägev. Nii mönegagi sain muidugi tuttavaks ka taas.
Täna muideks käisin jooksmas ka isegi! mingi 12 kraadi ja päike väljas. Pidi ju... aga see ilmselt mul selle aasta viimane jook kah.
Ei teagi kas sai köik kirja, mida oleks tahtnud ... päevad on nii pikad ja sisutihedad viimasel ajal... ja ööd nii lühikesed..

Keine Kommentare: