Donnerstag, 7. April 2016

Poksime

Tore, et mul on selliseid toredaid söpru, kes mu tuju töstavad ja tuba dekoreerivad. Seesama kreeklane, kelle kauni TT ma siin viimsel ajal ümber nurga leidnud olen. Täna ta siis kutsus end ise mulle külla. No mina tegin tegelt ettepaneku väikseks after-work joogiks-söögiks kuskil väljas ikka. Tema pani paika, et see toimub minu juures. No eks mainisin ka, et väga vahva, et ta end niimoodi mu juurde külla kutsub, aga vötku siis vähemalt hea vein kaasa. Vöttis kah.
Löppkokkuvöttes oli väga löbus ja nüüd ripub mu kallis draakon laes. No tegelt sobib ju päris hästi kogu mu dekoga. Pildid pole veel seina saanud, rääkimatta laelampidest lakke...ja nüüd höljub see tegelane siis lae alla :))
Mind hakkaski vahepeal juba huvitama, et mis konks see seal on...boksikoti jaoks? See kutt kes siin ennem elas, on riiklikus suusaliidus treener, ehk siis sportlane. Ehk oli tal töesti mingi kott siin peksmiseks. Pani ennast mötlema, et äkki peaks ise siia mingi poksimis jandi muretsema. Olen kuulnud, et see pidavat jube hästi igat laadi stressi maandama. Mu kaootilisse elutuppa sobiks see perfektselt ju.

Keine Kommentare: