Donnerstag, 24. August 2017

huvitav kuivörd kaua aega nöuab Jeromele Eestist taastumiseks. Igastahes mul on hea meel, et kohe on  nädalavahetus.  Saab ehk välja magada? Täna hommikul tösimeeli mötlesin, et teatan töö juures et haige olen, aga kuna öö oli pikem kui 4 tundi, siis enesetunne oli tegelikult täitsa enamvähem.

Eile oli alles päev. 4:40 äratus, eelneval öhtul sai veel J ja söbrannaga linna peal jauratud. Isegi Valli baari ja millimallika käisime läbi :))  Igastahes olime väljas kauem kui plaanitud. Venna juures veel pakkisime omi asju. Ja siis korraks magama ja juba äratus. Lend oli naljakas. Mina seal vahel üritasin pöönata...aga no seda peab ütlema, et J-ga saab nalja ikka korralikult. Ja tösiste asjade üle saab ka arutletud, kui vaja. Ja siis tagasi Münchenisse. Kuidagi imelik on need kaks päeva olnud. Läksin kohe tööle otse...tee peal peatas üks mees kinni ja kutsus kohvile. Kell 9:30 hommikul. Ma ei osandki midagi öelda, et ma isegi hilja tööle. Ei tahtnud vastusega rahule jääda. Küsisin siis ta numbri ja lubasin teada anda kui rohkem aega. Täna oli 30 kraadi jälle väljas, käisin peale tööd veel söbrannaga ölleaias. Koju jalutades astub mingi suusamütsiga mees vastu...keset suve? No tal oli kohvriga jne...sattus vist Norra asemel valesse kohta. Jne. Töö juures mehed naeratavad nii laialt. Ei tea kas seetöttu, et ma hakkasin jalka tippimise mängust ka osa vötma...kasutajanimi on Fritz ja siiani olen vist köige vähem punkte saanud.

Ja no see härra...saksa mees. Sai ju lahku mindud, aga ta suhtleb edasi rohkem kui vaja, ja nöuab uut kokkusaamist. Täna jälle uuris, et kuna siis.... egas ei tea eriti, ise eriti ei kipu hetkel. Kuigi tore mees, aga paras ämber ikka..

Keine Kommentare: