Dienstag, 29. August 2017

see nädal kavatsen korralik olla enam vähem ja kella kuuest end üles peksta ja üldse natuke rohkem möelda...töö juures just. Täna sain ülemuseslt meeletult hea feedbacki, täiesti spontaanselt. ei teagi miks... pole nagu millegagi viimasel ajal hakkama saanud, peale igapäeva töö. Aga palju on ikka teemasid, millest kuidagi raske on läbi närida, kui pole finantsialast haridust.

Mehed ei anna ka asu. Kuigi ma valasin eesti mehe solvangutega ja köige muuga üle..see oli ikka vastik asi ka kui tagasi möelda. vägivaldne ta muidugi polnud. aga igal vöimalikul juhul olid käed küljes. koguaeg pidin vöitlema. ja nüüd panin ta ikka väga korralikult paika...ikka vötab ühendust. Saksa härra ka muudkui teeb plaane. Ajab pigem närvi, kui midagi muud. Kreeklane, kellega oli kokkuleppeliselt ainult lühike teema, muudkui saadab sönumeid, et ei saa peast välja ja tahab jälle kokku saada, kui ta Kreekast tagasi.  Muidugi mingis möttes silitab see veits enesetunnet, et su mehed sind peast välja kuidagi ei saa :))) aga mötetud teemad köik. Et vale asi millega oma eneseteadvust toita.. Kopp ees.

Töö on vähemalt pönev....Treasury.. Minu jaoks see kölab juba nii ilusasti :))  Ja mul veel ju prooviaeg, saksas on see üldjuhul kuus kuud. Mul viies löppeb alles. Ja prooviajal ei tea kunagi mis juhtuda vöib. Aga täna chef ütles, et kui temal vähegi vöimalik, tema hoiab mind nii kaua kui vöimalik. See on veidi nagu kergendus....mul on igasugu kogemusi olnud. JA see on tegelikult päris hea kompliment mulle, kes ma koperdasin juhuslikult oma unistuste treasury teemasse.

Keine Kommentare: