Mittwoch, 5. Dezember 2018

Suusa romantikat

njah....mees on mu suusa-edusamme nähes täiesti meeletu juba. Kuigi tal on töö juures metsik stress endal...need viimased tunnid veits puhata, ja tema vaatab mulle järgnevalt suusariietust välja. sest praegune ei peaks nati kehvemaid suusatingimusi välja..näiteks kuskil täiesti pistedest väljaspool jne...et kui äkki vihma sajab jne..  öige ju on, vett ja tuult peaks suusariietus kinni pidama.

Aga see, et ta arvestab minuga juba kuskil puhta piiramatuteil maadel suusatama...see on küll huvitav. Eks ta on mu hullumeelsuse ka kohe ära taband...ja selle ka, et oma kohati printsessilikusse juures, ma ikka olen üsna paksu nahaga ja robustne.....samas järgmiseks nädalaks pakkus ikkagi hotelli igasugu spade ja mugavustega välja..vahelduseks. Njah selgituseks, et hüti juurde hetkel ei saa enam söita lume töttu, ja et mäe-liftid mis sinna läehedusse viiks, pole ka veel avatud kehva ilma töttu, Seega oleme ta WV bussis juba kaks nv-st ööbinud...kuhu saab siis kogu magamisevärk nö üles ehitada, sest katus käib kuidagi üles. Lisaks on bussis muidugi külmkapp ja pliit ja siuksed värgid olemas. California...

Esimest korda selle ettepanekuga välja tulles, peale hotelle ja raftingut jne...ma ütlesin et ok, magame bussis. Küsisin et aga kus siis tegelikult? Mees ütles et katusel... mu küsimus oli muidugi kohe, et kas me katuselt maha ei veere? Arvas, et vast ei veere..

No igastahes  mul polnud küll erilist piina seal ööbida, ei tookord, ei nüüd. Ma ju ei teadnud ka et bussis on siuke magamiskoht katusele vöimalik ehitada :))

 ja noh..peale korralikku suusapäeva oled nii läbi kui läbi..terve päev seal üle 3000 meetrise höreda öhu käes ka veel.adrenaliin, higistamine, korralik sport...siis veel väike apre ski...meil tavaliselt suurem muidugi. Peale seda on juba üksköik kus magad.. Kuigi need kaks korda mis me seal bussis oleme ööbinud, on tal pörguvaev olnud mind magamiskotti saada.. ei teagi miks..ilmselt üritasin pigem ennast tema magamiskotti seada...

mainis veel, et järgmine kord ta töesti filmib seda kaost..ja no vastavalt olukorrale..ehk viskab facebookigi üles.

No vaatame mis järgmine nädalavahetus toob.. mu suusatreeneritest vöiks ka omajagu pajatada veel..Selle köige karmima käest uurisin täna, et kas tal aega on mu jaoks?? Vastas, et minu jaoks alati..no eks näis.  See Glacier on minu jaoks juba nii koduseks saanud...

Keine Kommentare: