neljapäev, 15. august 2024

Valge Mees

Kas valgena sündinud ja veel mehena (no päriselt...mittte mingite lisa X kromosoomidetta) ...üldse enam ôigusi on?


Olympia naiste boxi tulemuste peale läheb mul paraku süda pahaks ja veri keema. Kas tohib üldse nii enam end väljendada? Mina, kui mitte-sakslane, ehk veel tohin. Sakslast tembeldataks kohe natsiks...vôi nohh... ekstreem-parempoolseks (tôlk. nats).  Sest sôna nats on ka ikkagi tabu siinmail eks. Mingit keskteed siinmail pole. Kui on partei nimes sôna parempoolne sees, kes minu arusaama järgi natu nagu vabale majandustegevusele orienteerub jne. , see on ikka jama. CDU/CSU on ilmselgelt nagu meie Reformid. aga sôna liberaalne parem vms, ei tohi jumala eest partei nime sees olla. Sa oled kohe recht-extremist! 


Ja no seetôttu jookseb ka kogu Saksamaa hetkel helikiirusel peldikust alla. Muudkui tômmatakse järjepidevalt endale vett peale...


Et no mis siis teha kui sa siuksel maal elad...ja veel siukste ressurrsidega. No mida teha? Kuidas seda asja ära kasutada? Ma nii tark pole, et teaks...küsiks ehk Peeter Koppelilt nôu? Ta on mu viimase aja üks lemmikumaid. Aga noh...tema vaated on ju ka küll globaalsed, aga ikkagi Eesti vaatepunktist lähtuvad. No mida siis teha sellises suures ja järjest rumalamaks muutuvas riigis?

 

Kommentaare ei ole: