kolmapäev, 28. august 2024

Menüü

Ma küll tean, et Jaak Roosaare on hetkel madalseisus...just emotsionaalses môttes. Aga minule tegi ta elus tegelikult ilmselt paraja kannapöörde ja korraliku silmade avanemise. Kuigi ta oma raamatus "Rikkaks saamise ôpik" esimestel lehtedel märkis ära, et ära mängi teiste rahadega. Ju siiis ikka usaldas kedagi liialt ja usun, et elab ka asjaolusid tôesti väga sügavalt läbi. Ja samas ma veel nii tark pole, et neid tagamaid täpselt aru saada. 

Aga...leheküljeni 44 vôiks iga, absoluutselt iga! inimene, selle raamatu ette vôtta. Môtteaineks. Ei pea huvituma rikkaks saamisest vôi investeerimisest. 

No minu jaoks avas tema raamat silmi. 

Kodukanana pesu triikides lihtsalt jäin tema youtube videot miskist investeerimis festivalilt näppu. Mitte et oleks seda investeerimis-värki üldse jälginud jne., vist lihtsalt ei viitsinud muud otsida.  Algul veel môtlesin, et kes see noor tolk üldse on?? Aga siis jäin kuulama ja no kulda ainult lahmas. Naersin südamest.

See oli vahetult enne Eesti reisi juuni lôpus. Siis ma emale mainisin, et tahaks tema raamatut ka lugeda, sest mehel on nagu jalad maas ja huvitavalt räägib. Ise ei jôudnud muretseda, aga ema muretses ja saatis järgi. 

Ja tänu temale hakkasin kuulama riburadapidi Peeter Koppelit, noh ..Raivo Hein oli juba varem teada, aga temalt saab ôppetunde pigem siis, kui sa tôesti midagi juba teemast jagad. Keegi Kertu, keegi Kristi, kôik väga huvitavad ja inspireerivad. Lev, Ingmar! Ääretult motiveeriv!

Lev Dolgatsjov ütles minu jaoks kuldsed sônad...kui sa ei pea restoranis menüüd lugema paremalt vasakule, vaid vasakult paremale, siis sul läheb juba hästi :))) Minul veel nii hästi ei lähe.

Nii lihtne eks :)

Ja mina ei peaks ju tegelt päris algusest algama. Ja ma teen juba seda CFA-d mis just nendel teemadel räägib. Aga selgesônaliselt aru saada mis on mis, on ikkagi kôige lihtsam oma enda emakeeles. Tarmo Tanilas ja tema ääretult adekvaatne noor seltsiline Andres tegid mulle asjad hästi kiirelt palju lihtsamaks! Nii selge ja lihtsustatud jutt! Mina siin pusin kôrgema matemaatikaga, aga kui asi on pôhimôtteliselt selge, saab ka sellest matemaatikast jagu. 

Ühesônaga on mul hetkel palju môtteid ja tahtmist tegutseda, aga jah. Vabandused vabandused...3 aastane jôlgub järgi nagu hunt ja ei taha emast sammugi eemal olla. Järgmine nädal algab lasteaia prooviaeg. Näis kuidas läheb. Ja siis môtled et..no meil küll selliseid prooviaegu polnud..Aga noh, nii see tänapäeval on ja eks see tegelane ongi mulle kôige tähtsam. Eks ta kasutab olukorda ka julmalt ära.

Siiski aega on vaja, tahaks lihtsalt omadest asjadest ülevaate saada ja siis kiiremalt mingites suundades tegutseda. Firma vaja niikuinii luua jne. Aga kus? Saksas? Eestis? Vôi äkki hoopis Luxemburgis? 

Ja siis vaatad neid investeerimiskoolitusi ka nagu natu siukse kulm-kortsus olekuga, eriti just mis siin Saksas pakutakse.  Nagu näiteks neid facebooki reklaame, mis lubavad mul kuuga 20 kilo alla saada! 20 kilo??? Ma oleks 45 kilo siis ju!!??? Mis môttes? Kuu ajaga? Kont-ja-luud???





Kommentaare ei ole: