pühapäev, 1. september 2024

Est-ce que tu m'aimes ?

Maître Gims'i lugu. Seda lastakse isegi Saksa raadiotes. Raadio mängib mul ainult autos, aga see lugu pani kohe käima. Sônadele ei süvenenud. Palju enam selliseid lugusid pole tänapäeva uuest muusikast, mis nagu kohe kônetaks niisama lihtsalt rütmiga vôi mône sôna/lausega. Misasi selle Swiftiga üldse on, et kôik kummardavad?? 

Muidugi natu kurb sisu ...et kui ikka armastus on otsas, vôi puudub ühes suhtes. Et kui peab küsima endalt, kas ma sind armastan...vôi kas sa üldse mind armastad? Ja tekivad kôrvalteemad ja alles siis saad aru, et noh...ilmselt ikka armastan. Rütm on igastahes mônus :)

Ennast ônneks ei kôneta. Kui mul eelnevates suhetes oli tunne, et ei enam, siis oli kôik üsna must-valge. Nojah, kui see mösjöö just välja jätta. See oli on-off, ja lôpuks lihtsalt palju petmist lôpuks mängus, môlema poolt... Kole kogemus. No mida sa punnid. Mulle ikka nii meeldib see ütlus, et armastus on nagu peer, kui liiga palju pead punnitama, siis ilmselt on sitt. 

Ja petmisest...ma ei petaks oma abikaasat iial. Sest see pole seda väärt. Kogemus ju olemas. Seetôttu vist oli see mösjöö värk ikka kasulik ja ôpetlik :) 

Aga väike flirt käib alati asja juurde eks. 

Homme on lasteaias esimene päev! 

Nädalavahetusel Austriasse lennushôule!! 

Ja siis...Mallorcale randa 10ks päevaks. Viis tärni, särgid värgid :)) 

Seekord sai nii otsustatud. Olgem ausad Mallorca pole mul kunagi mingi favoriit just olnud puhkuse suhtes, aga eks septembris on kogu see jant juba rahulikum ja vist isegi peredel just mônusam. No eks näe siis. 



Kommentaare ei ole: