kolmapäev, 4. september 2024

Tänane väike vôit

No mulle need ortopeedid meeldivad. Vähemalt need kelle otsa ma olen sattunud. Muidugi see viimane on ka kirurg ja Saksa Rahvusliku Mägisuusa tiimi arst jne.. et vist pigem rohkem kui lihtsalt ortopeed. No igastahes kuskil 7 nädalat opist oli vaja kontrolli minna. Täna käisingi. Jalaga on kôik kenasti, füsio oli korralik ja seee lümfi-massaaz. 6 korda küll ainult, aga otsustasin, et ei viitsi uut retsepti otsida. Niigi tegemist. 

No igastahes jalg sirutab ja paindub juba väga häst, doktor oli ise ka üllatunud. Lihtsalt musklit on puudu. Doktor muhedalt vaatas kôik muud asjad ka kiirelt üle jne ja uuris et kas teen füsiot edasi. Kirjutas kohe uued retseptid välja, kuigi ma ei tahtnudki...ei viitsi nagu. Aga mida olin peas môlgutanud, oli reha-sport, mida fitness-stuudiod pakuvad. Selleks on esialgu vaja arsti nôusolekut, ja siis vaadata mis su ravikindlustus selle kohta ütleb jne. Aga kui arsti soovitus on olemas, siis on üsna roheline tee. 

Tegingi sellest juttu, natu ta vist nagu môtles, aga sain tema selle soovituse kätte :))) Abikaasale, kes on ikkagi pôlis-kohalik ja sakslane, rääkimatta tema vanematest..mainis, et meist pole keegi sellist asja kunagi saanud. Eks neil kôigil on suusavigastusi olnud. 

Et siis juhhuu! Aasta aega tasuta spordiklubis lihasetreeningut ja ilsmelt ka sellise stabiilsuse. Väga suunatult muidugi. Aga ikkagi sada korda parem kui 6 korda vôi 12 korda seal füsio juures sitsida.





Kommentaare ei ole: