Samstag, 15. Dezember 2007

Aastavahetus


Ah läksin vist pisut hulluks äsja jälle. Nimelt mainis just minu nunnukas G mis tal aastavahetusel plaanis ja oli teine nukker, et mind seal ei ole. Olevat sama seltskond pluss lisaks veel möningad söbrad ja üüritakse siis üks pubi linnas. Eelmine aasta oli renditud mingid ruumid pisut linnas väljas Versaille kandis ja seltskond oli väääga lahe ja üldse oli väga tore üritus! Ja siis 1. jaanuar G kullakesega lihtsalt terve päev voodis maha vedeleda. Mönus. Aga sel aastal olen ju Eestis ja siin möngingad söbrannad organiseerivad juba aastavahetuseks ka ülipönevat olemist.
Aga nüüd, kui G mainis sellest ja mainis veel lisaks et tulgu ma kah ikka, hakkasingi selle peale mölema. Kogu lennupiletite värk juba järgi uuritud ja polekski nii möeldamattu see miskit kui ikka 31. detsembril Pariisi kihutaks. KAllima juurde!!! Aga mu vanemad ja eriti tähtis, vanaema, lööks mu maha vöi siis tunnistaks end minust lahti jne kui ma ainult nädalaks vöi nati rohkemaks koju oma nägu näitan.... Aga no ma tahan ju G juurde!!!!!!!!!!! Samas ma tahan ju oma söpradega eestis ka vallatleda ja pere keskis olla. No on dilemma. Äkki keegi aitaks vöi miskt, mul otsustusvöime alati närune olnd. Aga sellised spontaansed otsused siiski ainukesed väärt otsustamised olnud.
Aasta viimane päev oleks muidugi ka tegus sel juhul... Riia-Frankfurt-Paris....
???????????????????????????????????????

4 Kommentare:

Segasumma Saara hat gesagt…

Mina läheks vist kallima juurde :P. Uue aasta õnneliku alustamise puhul ja nii :). Ei viitsiks pärast kahetsuses vaevelda või uusaastaööl igatsuses närvetuda :). Nädal on kah täitsa aeg ju :).

Aga see oleks muidugi mina, va rahutu hing kellel impulsiivsus keskmiseks nimeks ;).

MrsG hat gesagt…

mina vist otsustaks ka kallima kasuks...

JA hat gesagt…

Hei, meil plaanis Soome minna, nii et ära siin miskit pariisita.. Sõbrad tahavad ka oma osa saada... :) Eks saame sust aru, kui ka teisipidi otsustad.

Hellik hat gesagt…

Samuti tõenäoliselt läheks Pariisi (esiteks komaan Pariis :P, teiseks kallima kaisus ju mõnsa, ning nädal otsa sugulastega olla on ju piisav :))