Montag, 10. Dezember 2007

väike lisa...

Eile löppes kohvetamine hoopis höögveini mekkimisega :) PEale seda ma suurt raamatukogus istuda ei viitsind muidugi, kuigi vaim oli täitsa ergas küll. Otsustasin ikka koju pörutada. Rongis löin uljalt oma sudoku taas lahti nii eksperimendi eesmärgil. JA selgus, et möte oli täitsa vilgas jah. Vilkam kui linna söites ilma höögveini uimata oli. Peaks vist suuremas koguses höögveini koju muretsema.
Peost veel nii palju, et enamus aega sai seal ikkagi nalja nabani vist. Ülinöme, et see Jan seal ikka asjad nii metsa keerata suutis löpus.
Hispaanlased, möllukad, rabelesid seal ikka hoolega oma muusika järgi tantsu vihtuda ja hoidku eest kui möni eriti kuum lugu tuli. Siis oli lausa ohtlik platsi peale jääda, nagu segased kukkusid kargama ja lisaks sellele kooriti veel ülakeha ka paljaks. Uurisin igalt poolt, et mikspärast küll? Kuskilt tuli vastus, et no naudi siis eksju :) Midagi erilist seal nautida küll polnud. Üks hispaanlane tahtis siukse küsimuse peale mul ka särgi seljast haarata ja leti peale tantsima kupatada :))
Veel nägin ühte soomlasehakatist, kes ka alati igal pool pidudel kus me oleme olnud, kohal on passinud. Kuna eelmisest peost ma küll mäletan, et ma nägin teda ja Kai veel mainis, et kutt olevat seal me eest pögenenud muudkui, mida mina küll jälle tähele ei pannud. Aga noh igastahes seekord ma küsisin soomlase käest, et no sa ei panegi plehku vä? Hihi jäi mind veidralt piidlema, ju ei saand vist aru :) Aga eriti pögenemisaldis polnd teine küll, hoopis vastupidi. No ma panin siis seekord plehku.
Keegi kutsus veel ballile. Selgus ka kuhu eelmisel peol Kai kaduma läinud fotokas oli maandunud. Igastahes tore, et on variant see jälle tagasi saada.

Janiga sai veel eile sönumineeritud. Sai see asi selgeks räägitud, et näha ma teda küll ever never ei taha. Loodan et ei näe ka.
Aga järgmisel nädalal pörutan juba koju!!!

Keine Kommentare: