Donnerstag, 28. Februar 2008

meditatsioon


Tundub, et buddhism sobib mulle. Saavutasin üleeila selle körgeima meditatsiooni astme, ehk siis olek, kus sa ei mötle. Pea on tühi, mitte pisematki möttetera ringi uitamas. Poolteist tundi lausa. Mu körghetk langes küll paraku kokku eksamiajaga, aga noh mis sest.
Muidu on olek üleväsinud. Hetkel üks 6 päevane praktika käsil. Et ta nii lühike on, on ta ka üsna intensiivne, mis on muidugi tore. Ja ma olen seal ainuke naissoost isik. Vaatamist suurt pole, aga silmaröömuks on hoopis praktika juhendaja. Ja kuna pea on ikka hell veel igasugu magamatusest ja muust jamast ja mötted (kui neid juhtub möni olema) liiguvadki just täpselt omasoodi. No näiteks eile ma kujutasin juhendajat küll terve praktika vältel (ühesönaga terve päev) paljana nagu porgand ette. Ja igasugu huvitavad süszeed käisid peast läbi, et mismoodi ma ta niimoodi ihualasti saaksingi. Ja see nagu häiris kontsentreerumast pisut. No ehk täna läheb paremini... Jooskengi kohe sinna.

2 Kommentare:

MrsG hat gesagt…

naljahammas, sa kujutad ette, kuidas sa mu vaese väsinud olevuse, oma esimese lõiguga itsitama panid...
Väga hästi paned ikka :D

JA hat gesagt…

einoh relts, aga vähemalt oleme sarnasel lainel.. mul muidugi siin miskit sellist ette kujutada ei ole..