Samstag, 9. Februar 2008

vot siis


hihi mul on Sarkoga ühel päeval sünnipäev. Äkki seepärast ma nii väga pransakesi fännangi :))) ja G on suur Sarkozy fänn, äkki ikka astroloogial (vist oli see see ala) on mingi töejoon olemas ikka.
Pariis oli tore, näe Sarko abiellus ja puha :) G kinkis mulle pisikese i-podikese koos lisavidinatega (näiteks on mul isiklik Nike tark mees taskus nüüd. topid selle jooksmiseks soki sisse vöi kuhugile ja siis see loeb su pulssi ja muid tegureid ja sosistab sulle soojalt soovitusi körva ja pärast analüüsib tulemusi jne). väga tore kingitus, ka kuna mul nüüd olude sunnil üsna palju aega rongis vaja veeta, siis kulub ka üsnagi ära. saan kasvöi loenguid ka sealt kuulata (varsti ju eksamid :-O ) lisaks üllatus külmkapis, Ruinart ise. Teades mu shampa lembust, hoolitseb G kallis ikka üha paremini selle olemasolu eest :) oi kui hea see oli.
muidu oli nagu ikka, üli-ilusad päevad, aga said kiirelt otsa. Otsisin oma ID kaardi ka saatkonnast ära, kuna Eestis olles see veel valmis ei jöudnud. niisiis lasin sinna saata. ja kuna liivakasti söbranna töötab saatkonnas oli väga tore ka teda näha, liiatigi veel, et tal oli ka tol päeval sünnipäev.
Siin aga suurt midagi ei toimu. Kogu age lähebki kooli ja töö kaela. JA pidudest olengi siiamaani salamisi eemale hoidnud, täitsa tubli :) Loengud muidugi said nüüd üleeelmise nädalaga otsa. isegi kahju, sest loengukaaslased olid nönda toredad ja puhtalt kasvöi selle pärast et möningaid seal näha, sai korralikult loengus käidud :) nüüd muidugi vist vöiks koos öppida ka, aga ma ikka natu harjumatu sellise kollektiivse öppimise suhtes. aga vajaks harjutada end. on palju töhusam viis ju. täna lähengi ühe saksa söbsiga peale löunat öppima. mikroelektroonika juhuu. ma loodan et ta on nöksa adekvaatsem kui ma. ma ei jaga neist vidinatest miskit.

Keine Kommentare: