Donnerstag, 10. Juli 2008

Franz!!!!!!!!

möh Franz olevat öllesummeril olnd. JA mida teen mina oh kuramust? No hetkel ma teen lihtsalt aega parajaks ja öhkörn lootus on ikka kunagi veel koju ka saada. Aga seda alles kell kaks öösel ilmselt. masendav. Vähemalt on homme reede ja see teadmine annab alati energiat tööpäev üle elada. Reede on see päev kus koolis miskit ei toimu, sest miuke professor viitsib reedel end kooli vedada, aga seetöttu teen ma tööl jälle täispika päeva. kah masendav eks.
Täna olen iseenesest peaaegu et eeskujulik olnud. Varavalgest saati vahtisin raamatukogus ja öppisin. Loenguaeg sai nüüd löpuks läbi ja kohe algavad eksamid. No üheks eksamiks ma vähemalt öpin ühe toreda ja targa ja paraku ka üsna ahvatleva kursavennaga koos. Aga no peaasi et tark eks :) Ujumas käisin ka, sest ilm läks jälle palavaks. Peabki vist rohkem ujumise peale üle minema, sest vöitluses varbaga tahab vist see kuramus ikka mulle peale jääda ja on vist targem jooksimine natukeseks ajaks katki jätta. Vöi siis varbale mingi raudrüü ümber ömmelda.
Aga mis siis nagu toimunud. köik on masendav, nagu ikka sessi peroodil eks :) reedel pidu, laupäev magasin terve päeva maha. Tösiselt. Terve päeva! muidugi oli nädalast veel unevölga ka, aga eks pidu tegi ka laastava töö. Edasi ma ei mäletagi. eila oli pikem vestlus ülemusega, vaatas mu tehtu üle ja oli üsna rahul. Ja peale seda oli taas igakuine börsi noorte kokkusaamine kuskil Frankfurdi traditsioonilises kneipes siis. Süüa sai hästi, aga selle körvale pidi seda kuramuse kohalikku öunaveini jooma (veega juuakse) ja seda ma ei soovita küll kellelegi. Eile sain vist iseenesest broteiini-üledoosi ka, sest löunaks söin käntsaka liha ja öhtuks ka ja seda on minusugusele päris korralikult. Vöi oli see pöhjus ikka öunaveinis, et ma ennast nii läbi omadega tundsin.
Aga täna sain veel peale raamtukogumaratoni üsna expromt Amsterdami söbrannaga kokku! Helistas teine just sel hetkel kui ma tahtsin kodupoole minekut teha, et ta on Frankfurdis ja tulgu ma ka. Muidugi läksin, tihti vöimalus teda näha just pole. Paara tundi siis söödud ja joodud muidugi. Meil see viimase minuti ölle teema siiamaani alati hästi välja kukkunud :) Küll juba kuskil lennujaamas vöi siis seekord rudteejaamas viimast vöetud :)

ja siis veel see, et kui te ei tea kes on Darmstadti ilusaim neid, siis teadmiseks et mina see just nimelt olengi! Ah vöibla kunagi seletan, aga mis siin ikka öigustada :D
hahahaaaaaa vöi siis pigem muhahahahaaaa (täpselt nii nagu see hobune all pildil hirnusingi peale sellist avaldust. ei pidangi teesklema enam)

Keine Kommentare: