Freitag, 18. Juli 2008

Plaanid paika!

Niisiis vaja nüüd järgmise pooleteise kuu plaanid paika saada. Sinna peab mahtuma tööga löpparvete tegemine. Ilmselt peaks juba personaliosakonnas enda minekust kiiremas korras teada andma ja üldse uurima, et kuidas ja mismoodi ära peaks minema, et asjale halba maiku juurde ei jääks. Leping ju kestab jaanuari löpuni ja varem äraminekuid tuleb alati ilusti ja kenasti ära pöhjendada. Börsilt ära lähen küll raske südamega, kuigi eile üks chefidest ütles, et kui jälle Saksas olen, siis olen alati nende juurde tagasi oodatud :)
Korteriomanikuga ka vaja väike vestlus kiiremas korras maha pidada ja teavitada teda olukorrast. Lisaks sellele on vaja korter jälle kuidagi tühjaks ja puhtaks saada. S.t. et mööblist vaja miskil viisil lahti saada, maha müüa vöi siis niisama lasta kellelgi ära viia. aga e-bay oleks ikka nati parem variant, arvestades veel seda et Pariisi esimesed kuud ma raudselt miskit teenima ei kavatse hakata. Muidugi on mul veel teatud varud olemas pluss stipendium, millest saab vist poole kogu summast juba augusti löpus kätte. See on mudiugi vahva! Ei hakkagi kohe täiskohaga ülalpeetavaks ja ei pea kelleltki taskuraha lunima hakkama. Jeerum sellega ma vist toime ei tulekski. Pole iial sellise asjaga hakkama saanud, isa käest julgesin ka raha nuruda ainult siis kui ta raskemas joobes oli.

Aga esmalt tuleb siiski järgmisel nädalal kahe kirvemat sorti eksamiga hakkama saada. G lubas mulle parema viski kui see viimati mekkitud 10 aastane Talisker muretseda kui ma need eksamid ära teen. Ta ikka nunnu, teab kuidas asjale läheneda. Jaaa ja peale eksameid lähen nädalavahetuseks Münchenisse nostalgitsema!!! Ajasin just sinna söidu asja joonde, lähen nimelt sellise teenusega nagu kaasa-söitmis--teenus (vöi miskit)... noh pöhmötteliselt inimesed, kellel pikemad distantsid söita ja autos vabu kohti ja seltskonda ja nati bensuraha söiduks soovivad, panevad muudkui aga kuulutuse selleks vajalikku keskonda üles ja siis need kes tahavad sama marsruuti odavamalt söita kui lennuki-bussi-rongiga vötavad nendega ühendust. Pöhimötteliselt nagu hääletades reisimine aga pisut organiseeritum ja pisikese tasu eest. Mina siis söidangi kellegi Danieliga järgmine reede kaasa. No telefonitsi tundus teine meeldiv olevat :) Näis. Ja Münchenis ühele söbrannale tuleb veel keski austaja Inglismaalt samaks ajaks külla ja tal seega plaan kabrio laenutada ja laupäeval Austriasse väike tripp teha. Saltzburgi siis ilmselt, see ju sealt kiviga visata. Andsin ka Chrisile märku et olen tulemas, ja ka tema reaktsioon oli meeldivalt ja lausa üllatavalt kiire :) Chris on ikka seesama Chris praktikumipäevilt. Ta veel kirjutas samas firmas oma diplomitöö ja nüüd ta lausa töötabki Astriumis. Tore igastahes, shikk koht pole midagi öelda. Ja peab ka mainima, et Chris on üks ilusamaid mehi minu meestutvusringkonnast :) Hea meelega naudiks ta seltskonda pisut jälle.
Aga peale seda tuleb veel üks eksam ja siis tuleb mu öeke oma emaga nädalaks ajaks külla. Selleks vist ka vaja nati rohkem organiseerida ennast ja värki. Esiteks mu elamine on poissmehelikum kui ühe poissmehe oma. Toiduainetest pole mul endiselt peale sellise temporar värgi miski. Pakk piima heal juhul kohvi tarbeks. Aga selliseid asju nagu suhkur ja hm...ma ei teagi mis... peaks vist selleks ajaks ikka majja muretsema. ah pagan, mingid pappnöud vist kah. Mul köigest 2 taldrikut ja üks kahvel ja paar muud vidinat veel. Pann ja pada on siiski ka. Sellised minikad. Noh küll saavad hakkama. Ja peale seda lendame köik koos lauluhoos Eesti. Minule seal jääb küll ainult nädalakke "puhata" ja siis jälle tagasi. Töö juures on veel augusti löpupoole suve-event. Seekord siis plaanis minna Rheini äärde viinamarjaväljadele golfi mängima :D Päev möödubki siis vaikselt golfiga ja koogiga ja öhtusöök on sealses mingis lossis. Ikk peen värk nagu neile kohane siin.
Ja 27. august lasen siit jalga. Ostsin just ühe otsa pileti Pariisi ära. Aga enne kui seal tösiseks hakata pörutame järgmisel päeval kümmekonnaks päevaks St.Tropeesse peesitama.

Noh Saksa saaga pole sellega veel löppend, septembri keskel on mul siiski veel kaks eksamit, mis tähendab et nädalaks pean ikka veel siia ennast vedama. Aga ööbin siis Kai juures ilmselt. Tegelikul on ka oktoobris veel üks eksami, aga sellega ma ei teagi mis ette vötan. See juba liiga kauge tulevik.

5 Kommentare:

Segasumma Saara hat gesagt…

Sinu keskmine nimi võiks olla "Keeristorm" või midagi sellist :P. Esimest korda elus on mul au tunda nii kiiretel tuuridel toimivat inimest :D.

Einoh, ilus-kena kõik :P. Mul lissalt jääb iga kord siia bloogi kiigates üle kadedalt õhku ahmida su elu hoogsa tuhina üle :D.

Terv!

MrsG hat gesagt…

tegelikult elad sa täiesti õiget elu - st mitte planeerida liiga palju. Mina näiteks olen ehtne näide sellest, mis juhtub, kui liiga palju planeerida.
aga Sinult kullake, on mul palju õppida.
St Tropez'e tahaks ka - terve perega :P võtate meid kaasa??

Annika hat gesagt…

Lahe! Anna ainult gaasi!

JA hat gesagt…

Soo, kulla tshikk! Kaasasõidu plaanid tõid mingi mälusopist eelmise aasta München-Hamburg kogemuse silme ette.... Odav ja lahe, hmm elamus kindlustatud! Loodetavasti õnnestub meil ikka Eestis trehvata ja õiget sanna mekkida - me vähemalt püüame õigeks ajaks mägedest tagasi jõuda. Seniks aga edu Sulle..., ja mulle selles ülikooli saagas..!

Matinee hat gesagt…

oh Trulla kui sa näeks miuke ma päriselus olen, siis sa korsitaks selle "keeristormi" sealt vahepealt kohe ära jälle :))

Maarit sinul küll minult miskit öppida pole, su enda otsused on palju julgemad olnud!

Aga jah kui Eestis olen, siis sanna teeme igastahes, kasvöi igapäev! Ma ju üle poole aasta küürimatta ja vihtlematta taas :-O
Tünnisauna prooviks ka röömsasti ära!!!