Dienstag, 14. Oktober 2008

NV


Nädalavahetus oli täitsa korraliku nädalavahetuse nägu. laupäev oli tegus ja pühapäev oli chill. liivakasti sôbrannaga sain lôpuks kokku ja tegime väikse pulstika-kohvikutuuri :) Aga muidu nohisesime ikka Gga koos, käisime jooksmas ja ujumas ja shoppamas. Tore saak oli ja lisaks môtlesin et vôiks ka oma juustega midagi ette vôtta, nii et René Furterer on esimene katsetusvahend. öhtul restoran, korralik prantsuse brasserie. Sôin oma elu parima foie gras ja palju head liha :)
Lisaks kôigele näitas üks nö "sôber" kenasti oma suhtumise ära. No eks see oli teada ju ennemgi, juba viimane kohtuminegi näitas kenasti seda tema suhtumist. Ma olin toona ikka üsna hämmeldunud, ei saandki pÄris korralikult aru, kas selline kÄitumine oli sihilik vôi puhtast lollusest (lobisemislembus vôib nii mônelgi moel end kätte maksta:) ) vôi siis lihtsalt ükskôiksusest. Praegu olid asjad aga palju selgemad.

Ja Annika, ma nägin sind ja J telkus :D Nii tore nii tore :D
Aga tegelikult motiveerisid su viimased postitused mind väga ka endaga miskit ette vôtma. Vôiks ju ka jôuludeks ilusaks ja saledaks saada näituseks. Ma isegi rehkendasin natuke: et saavutada soovitud kaal, mis mul ikka soovitud kaalude esireas on olnud, aga mida ma iial saavutanud pole, peaksin ma alates tänasest iga kuuga 2 kilo alla vôtma. Ei tundugi ju kôige hullem. Asjaolusid raskendab natuke see, et mul pole kaalu ja mul pole ka hetkel ôrna aimugi palju ma kaalun...


PS! "Godot'd oodates" polnud sugugi mu koige lemmikum raamat, seda siiamaani...

Keine Kommentare: