Montag, 22. Dezember 2008

Minu esimene uue aasta lubadus!



Kui ma kord jälle peaks mõnele peole julgema minna

* ma ei ürita purustada rekordit teemal "kui palju erinevaid alkoholi-sorte on võimalik ühe õhtu jooksul alla kulistada"
* ma ei kaota teadvust esimesel võimalikul hetkel peale klubisse sisenemist
* hoian eemale piljardilaudadest...ja kuulidest
* ei veeda enamus ajast (januse pilguga) baarileti taga
* ei telli korraga 1 - ? jooki, et need siis koheselt ümber ajada, et siis saaks kohe jälle sama satsi uuesti tellida. Ja jälle kiirelt ümber ajada.
* ei lõhu ära ühtegi klaasi
* hoian sõbrannal paremini silma peal
* ei tagurda kellegile pidevalt selga
* ei löö endale ühtki sinikat
* ei istu suvalisse võhivõõraid kutte täis autosse ja kamanda neid mind koju sõidutama
* ei räägi eelmainitud kuttidele kogu oma elulugu, alustades mis tähtkujust ma olen, lõpetades kus mu ema töötab
* ei jaga eelmainitud kuttidele oma telefoninumbrit
* ei jaga oma telefoninumbrit kõigile kes seda peaks küsima


jne. vististi

3 Kommentare:

Annika hat gesagt…

Ma olen alati mõelnud, miks inimesed aastavahetusel nii rutakalt lubadusi annavad, mida nad niikuinii never täita ei suuda :D

Segasumma Saara hat gesagt…

See paistab üks eriti karm pidu olevat olnud :D.

Matinee hat gesagt…

Annika see on miski kassiahastuse effekt, ää riku nüüd kõike kohe ära :P

Liialt karmilt sai algust tehtud jah...