Samstag, 17. Oktober 2009

5 tärni elu


Ma ei saa aru miks ma varem oma tööotsingutel hotellindusele tähelepanu ei pööranud. Esmaspäeval tuli järsku selline idee ja saatsin kolmele luks-hotellile oma avaldused. Komele parimale. Järgmine päev oli köigilt neilt juba vestlusekutse. Ülejärgmine päev oli kahes neist vestlus ja üleülejärgmine päev oli töö Hiltonis olemas. Nüüd vaja ainult vajalikud dokustaadis kokku koguda ja töö vöib alata. Vaja bankettidel jälgida, et klientidel oleks veiniklaas täidetud. Ei mingit ajuragistamist. Ja miks ka mitte, ajuragistamise saab siis 100% kooli tarbeks jätta.
Mövenpicki jätan siis seega körvale, aga novembris on veel intervju ühes starwoodi hotellis ja ausalt öelda selle vötaks ka arvesse. See on lihtsalt niiii ilus!
Harjutused tulevaseks eluks :)
Aga pöhimötteliselt kasin nüüd magama, sest olek on pohmelline. Eile oli plaan minna ühe uue indi-pop tüüpi klubi avamisele, millele küll ei jöudnudki. Mina ei tea miks, ma ei mäleta. Aga mul on selle üle igastahes väga hea meel. Peale selle oli rööm magada kellegi tugevas kaisus. Ärge arvake midagistki, riided olid sokkideni seljas ja puha. Igastahes oli väga tore ja turvaline kuidagui ärgata :) Kaisutajat tuvastades selgus, et see on üks vene.-saksa kutt, kellega ma minu teada öhtu jooksul isegi ei rääkinud mitte. vat siis.

2 Kommentare:

JA hat gesagt…

Ohhoo! Soovin õnne ja vahvaid seiklusi uues ametis! Ja kui me saabume sinna-kantui, siis on majutus omast käest võtta...

Matinee hat gesagt…

iagstahes! aga olgu siis tuldud!