Mittwoch, 28. Oktober 2009

ahhh Paris!!!


Ma kobin täna öhtul jälle sinnamaile! Eks ole vist viimane vabam nädalavahetus, nii et kasutan olukorda ära. Järgmisest nädalast läheb niikuinii orjapöli lahti. Otsus tekkis löuna ajal. Spontaansus ikka üle köige. Pealegi on mu kallis G nii masenduses praegu, et kole. Ehk saab natukesekski teda oma mustadest mötetest eemale.
Orjapölvest nii palju, et tegelikult läks see juba eelmisest nädalast lahti, nimelt pakuti väga spontaanselt ühte tööotsakest ja vötsin kohe vastu muidugi. Töö pidi kestma kuus päeva, aga kuna me nii kiired olime, sai kogu värk 4,5 päevaga tehtud. Oli iseenesest üsna ajuvaba tegevus ka, nimelt pidi ühele rahvusvahele medikamentide uuringu firmale kogu ühe projekti ehk siis medikamendi raames tekkinud patsientide haiguslugude kaustad läbi tuhnima ja pöhimötteliselt lihtsalt kontrollima, et vastavad dokumendid oleks öigetes kaustades. Votsiis. Numbrid numbrid, lihtne aga kontsentratsioon pidi alati 100% kohal olema. Seega esimene päev oli isegi kurnav. Pole ju üle aasta aja tööl käinud ka. Igastahes käisin juba saadava raha eest hoolega shoppamas :) Kohe kohe ostan Eesti jöuluks lennupiletid ka ära.
Muust olukorrast nii, et elan oma elamisse hoolega sisse. Tuba muutub aina armsamaks ja külalislahkemaks :) Nüüd veel kirjutuslaud ära tuua ja peegel vaja muretseda. Elukaaslastest nii palju, et vanem mees paistab mind nagu eiravat, aga noorem on tore poiss. Meenutab oma olekult mulle pisut nagu mu enda vennaraasu, seega väga hubane.
Vot, aga nüüd minekut! Juhuu saab vähemalt välja magatud ka! Siin ei tule mul see veel kuidagi välja ja see teeb kohati üsna tigedaks. Viimased ööd on önnestunud isegi kohati sügavamasse unne jääda, aga veider on see, et siis ma higistan nagu jöle. Täna öösel pidin särki vahetama sest täiesti ligunenud olek oli. Veider värk. Organism vist vöitleb hoolega millegi vastu? Tuba mul on jahe kui mitte külm.

1 Kommentar:

MrsG hat gesagt…

nuh, tagasi???
kirjuta :)