Freitag, 6. November 2009

Nädalavahetus!!!


Pariis oli muidugi tore. G jälle hellitas mind korralikult nagu ikka. Ta hakkab mind üldse liiga ära hellitama .... aga pigem nii kui vastupidi onju. Ei tahtnud üldse tagasi tulla. Aga nädalaalguseks oli vaja taas siin olla.

Ja no see nädal ongi üks paras jooksmine olnud. Mul lihased lausa haiged sellest ringi kepslemisest. Aga köik mis oli vaja teha sai tehtud ja lisaks on uues töökohas ka paar päeva juba ennast sisseelatud. Väga rahuldav esmamulje on igastahes. Oma ülemust nägin ma küll alles eile, aga igastahes on ta väga lahe ja üsna stressivaba. Tegelema hakkan intelligentsete dokumentidega, ehk siis 3D ja muidu dünaamiliste digi-pdf-dokumentidega. Pole ka mingi raketiteadus ja ma nokitsen ilmselt päris hea meelega selle kallal. Peale selle mainis chef ka, et igasugune kreatiivsus on ainult teretulnud (tegemist ju ikkagi üsna uue teemaga), ja see teeb ka töö kindlasti pönevamaks. Peale selle mulle meeldib töökeskond ka. Erinevalt viimastest töökohtadest, ei ole seekord tegemist open office tüüpi kontoriga. Mitte et mul selle open värgi vastu ka midagi oleks, aga niimoodi on ikkagi lihtsam kontsentreeruda. Mina muidugi jagan ruumi kahe teise tudengi-kutiga, aga tööajad meil on erinevad, nii et koos oleme ainult reedeti. Täna siis tutvusin nendega. Sellised vahvad tüübid, üks siuke surfari-liiki, teine korrektsem ja korralikum, ka väga meeldiv. Noh see on muidugi esmamulje.
Nädala jooksmiste körvale mahtus ka omajagu alkoholi. Nimelt kolmapäeval oli siin üks tudengipidu ja spontaanselt sai ühe söbrannaga otsustatud, et lähme paariks tunniks. No selle paari tunniga ma jöudsin omajagu öllet sisse kulistada jälle. Aga noh nii parajalt, et tuju oli röömus ja omal jalal sai ikkagi koju kobitud. Vot see koju jalutamine kujunes ka üsna löbusaks. Esiteks minu jalutamine on üsna kiirkönd tegelikult. Löön endale muusika körvu ja panen leekima. Järsku märkan, et keegi noormees jookseb mulle järgi, purupurjus, aga väga armas ja seletab, et mul pole vaja tema ees hirmu tunda. Ma muidugi lagistasin naerda ta hirmu-jutu peale. Ta siis selgitas, et ma olin temast nii kiiresti mööda kihutanud, et ta arvas, et ta hirmutas mind kuidagi :D Et Prantsusmaal, kust ta pärit on, ei tohi naistele hirmu valmistada, naised olevat väga au sees. On muidugi ka. Vot siis. Tegemist oli siis pool sakslase-prantslasega, kes on seal üles kasvand, aga otsustas nüüd siin tudeerima hakata. Esimese semestri poiss. Siuke uljaste blondide lokkidega ja väga armas. Ja väga noor :D Aga mul muidugi löi kohe G-igatsusest tulenevalt suur prantsluse-armastus välja ja ma lasin ta ennast koju saata armsasti. Muidugi ta elas pöhimötteliselt sealsamas ka, 5 minutit edasi jalutamist. Aga siis tal tekkis ikkagi trots ja poisu hakkas tahtma hoopiski minu juurde tulla... Lubas muidu mu ukse ees ööbida. Viskaski end juba kaksiratsi ukse ette. No kuna minul ka ei olnud tunnet, et peaks magama minema, pakkusin välja et läheks äkki tema juurde hoopiski. Tundus kiirem variant ka rahu saada. Poiss oli kohe nöus. Seega läksime siis tema juurde. Nii kui sinna jöudsime, kiskus tüüp end bokseriteni paljaks ja hüppas voodisse mind muidugi kogu mu mantli ja varustusega kaasa haarates. Andsin siis talle kenasti head ööd musi ja pagesin minema, mainides et homme vaja vara töusta. Igastahes jooksis kutt mulle bokserite väel välja järgi, no seda vöib vist ka ainult prantslaselt oodata. Aga ega ta kaua nii vastu ei pidanud, peaaegu talv käes ikkagi ju. No ja sain ka magama ära. Järgmine päev oli muidugi pohmakas, organism raibe ei taha enam alkot väga taluda. Aga ikkagi kasisin loengusse ja siis kiikasin veel ühelt karjääri-messilt läbi ja siis tööle, et oma ülemusega esmalt kokku ja oma tööülesannetest selgust saada. No nisuölle maik oli terve päev suus ja tunne oli muidugi ka siuke et haisen nagu töhk selle järgi. Vaprusevärinatest rääkimatta. Üritasin seega nati distantsi hoida, aga no kogu vestlus oli ikkagi väga rahustav ja motiveeriv samaaegselt. Päeva jooksul helistas veel üks vana tuttav ja ütles et tuleb öhtul külla veiniga. Noh mis mul sai ka selle vastu olla, millekski muuks ma niikuinii peale seda päeva poleks vöimeline olnud kui veiniks (magamine oleks muidugi parem, aga laisem variant olnud). Noh iseenesest tekitas see veini-idee teatavaid kahtlusi mehe eesmärkide suhtes, aga no kuna tal on elukaaslane ja laps kodus ootamas, siis ei arutlenud eriti kaua selle üle. Aga tuligi välja, et mehe eesmärk oli ikkagi, tsiteerin, „einfach hemmungslosen geilen Sex!“ Ma pidavat väärt olema küll, et oma naist petta. Ja kuna temaga üldjuhul saab ikka nalja ja ta on selline abivalmis inimene, siis ma ei hakkanud talle selgitama, et ta pole näiteks G kubemekarva ka väärt.
No mis iganes, pealetükkivaks ta ei läinud ja veinid said muidugi joodud, neid oli ta minu alkoholi lembusest teadlikuna ikkagi mitu kaasa vötnud. Nojaa öösel veel ärkasin ehmatusega üles ja mötlesin juba, et ai pagan jälle on pohmakas. Vötsin kiirelt aspirini ja hommikuks oli pea selge.
Nii aga nüüd ma lähen küll magama. Reede käes.....
Head ööd!

Keine Kommentare: