Montag, 30. November 2009

najaa


Vaikselt hakkab kolimisabi eest lubatu korvatud saama. Üks hispaanlane sai eelmisel nädalal toidetud joodetud. Kuna ta on suur kokakuntsti huviline, siis tegin talle ise süüa: korralik liha punaseveinikastme ja kartuligratääniga körvale. Ja kuna neile latiinodele meeldib igasugune kirju värk siis keetsin gemüüset ka värvi pärast juurde. Kuna mul eesti aegust pole mingit söögitegemise kogemust, peale praekartuli, siis mul pole ka vastavat sönavara eriti :) Igastahes söök sai hea ja lisaks sellele sai kogu veinitagara ka täielikult hävitatud. Hea veel, et kastme jaoks ostetud mingi eriti odava veini kallale ei asunud. No aga eelmisel päeval oli üks hardcore eksam olnud, nii et oli ka mida tähistada :) Hämmastava oli muide ka see, kui raske oli leida siin tava-supermarketitest loomaliha. Täielik sea-paradiis. Muidugi on olemas ka ilusaid spetsaalseid lihapoode, ka spetsiaalsete hindadega, aga nii proff ma ka veel pole. Huvitav mis siis saama hakkab, kui tuleb pähe coucous-i teha näiteks :-O
Nojah eelmine nädal oli üldse harcore lisaks öppetööle seltielule ka spordi suhtes. Nädalavahetusel sai end vägisi normaalrütmi tagasi kisutud.

Aga homme viin ühe tütarlapse veel jöuluturule höögveini mekkima ja siis peaks selle kolimis-teemaga ühel pool olema. Kuigi praegu juba mötlen natike variandi peale uut elamist otsida. Kuidagi ebameeldivalt passiivsed on need elukaaslased mul. Öigemini noorem poisu on isegi ok, ta ikka hoiab köögi puhtana ja enamasti on just tema see kes oma vanema venna laga ka ära koristab. Ja on üldse siuke laadna suhtlemisega ka. Aga see vanem on just sellist tüüpi mees, kellega ma hea meelega üldse ei suhtleks. Kogu oma öpingute suhtes on ta väga ebamäärane (PS! mees on 35 aastane ja ma ei tea kas ta oma baka-gagi hakkama on saanud). Lisaks sellele paistab et tal on näpud korralikult pöhjas, samas ta vahib päevad läbi kodus ja ma ei näe eriti, et ta tööd ka otsiks. Ja just see, et ta ainult kodus vahib ja ikka ei suuda ühiskasutatavat osa puhtana hoida, häirib kohe eriti. Nüüd mötlengi kuidas seda teemat serveerida, sest otse ei sa igastahes midagi öelda. Siukestel tekib ju kohe mingi isiklik trots ja käitumine on ilmselt vastupidine loodetule. Täpselt siuke tüüp, kes hakkaks mind veel rassismis ehk süüdistama.
Interneti suhtes ei ole nad suutnud ka kuskilt putkast läbi hüpata ja lepingut teha. Mina puhtalt nende huvides ei ole hakanud seda lepingut tegema, sest ma niikuniii eriti püsima sinna ei jää. Kogusin ainult kogu info neile kokku, et nad siis välja valiks ja siis ära otsustaks. Aga noh, sellest on rohkem kui kuu aega juba möödas. Samas mida ma siblin siin ja raiskan siukese jama peale aega ja närve, niikuinii ei ole plaanis ju siia enam kauaks jääda. Noajah ja palju ma seal kodus olengi. Neljapäeval pörutan jälle Pariisi G-ga tsillima :) G kullake sai kusjuures lepingu Saksa Siemensisse, mönevörra suurema palgaga jne. Eks ta nüüd mötleb, mida teha, sest eelmisel nädalal tekkis isegi pisike variant New Yorki saada (tegelikult oli firmasiseselt teada, et see teema on välistatud). Vähemalt tal tuli ehk eneseusku natuke tagasi jälle. Läks vaeseke päris masendusse kätte ära.
Aga eks me siis neljapäevast esmaspäevani tähista seda :)

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Taname huvitava blogi