Freitag, 13. November 2009

fafaa

Nädal oli nagu ta oli, kiire, aga möödas. Eelmine nädalavahetus ei tulnud muidugi nii rahulik kui lootsin. Pühapäeval oli külmkapp jälle hapukurki ja heeringat täis. Aga pöhimötteliselt pole mina selles süüdi, sest läksin söbrannade juurde lihtsalt ühele kohvrit tagasi viima, aga need tibid vötsid mind vastu vodkakoksidega ja üleslöödult ja siukse plaaniga, et nad nüüd riietavad mind ka ümber ja teevad meigi ja minek! Ja ma olen ju üsna kiirelt äraräägitav, polnud nagu pöhjust niikuinii vastu puigelda ka. Lisaks olid kaaslasteks ja transporteriteks nende kaunid ja stiilsed söbrad. Aga mulle kuidagi see klubitamine ja poosetamine ei sobi, seega ega ma super suures vaimustuses nädalavahetusest polnud.
Praegu on hoopis teine lugu. Söitsin eile juba Düsseldorfi söbrantsile külla. Tal olid muretsetud Editors'i kontserdile piletid Kölnis ja esimane siht oligi sinna minna. Varem küll bändist miskit ei teadnud, aga enne kontserdi hakkasin uurima ja kontsert meeldis igastahes. Logisch et kui "suured fännid" trügisime kohe lava ette fännama ka. Laulja oli täiesti omas elemendis ja paiststis väga nautivat mida teeb, juba seda oli tore jälgida. soojendaja Wintersleep meeldis ka. Ja täna läheb siis Düsseldorfi vanalinna ja pubide tutvumiseks. Eelnevalt plaan veel paarile söbrantsi söbrale eesti toitu valmistada :) Küpsisetordi näiteks vorpisime eile öösel kell 2 juba valmis. Kohe lähebki ettevalmistamiseks ehk siis kartulikoorimiseks!

Keine Kommentare: