Dienstag, 29. Dezember 2009

Nelik


Peab ka selle nelja võla Cinnamoni ja BePositive tahtsi vana aasta sees veel ära tasuma. Niisiis...

Minu 4 töökohta:
Igasugu jama on juba elu jooksul tehtud. Näiteks:
1. Esimene töökoht oli vist kohalikus sohvoosis mingite põllumajanduslike eesmärkide tarbeks suurte kileribade kokku sulatamine. Triiklauaga.
2. Euroopa kosmosekeskus. Navigeerisin satellitidega.
3. Saksamaa Börss. Patenditeema
4. Üks Saksamaa farmaatsiatööstus. Tegevusala veel teadmatta.

4 filmi, mida võiksin ikka ja jälle vaadata:
1. Magnolia
2. Amélie Poulain
3. Pulp Fiction (ma olen seda oma 4 korda vist vaadanud, aga pole ikka veel kindel kas mõnikord ka päris lõpuni)
4. American Beauty (Statistikat arvestades. Tegelikult mulle ei meeldi ühtki filmi eriti mitu korda vaadata)

4 kohta, kus elanud olen:
1. Põlvamaa
2. Tallinn
3. Saksamaa
4. Pariis

4 teleseriaali, mis meeldivad:
1. How not to live your life
2. Dr. House
3. six feet under
4. Mistresses

4 kohta kus olen käinud puhkamas:
1. Amsterdam, lihtsalt puhkus
2. Prantsusmaa alpid (Alpe d'Huez), suusapuhkus
3. St. Tropez, surfipuhkus
4. Agadir, Maroko

4 lemmiktoitu:
1. suitulõhe kuidas iganes siis, salatis või saial või niisama tillikastmega
2. Kartul erinevates vormides
3. Seljanka
4. G tehtud curry

4 veebisaiti mida külastan iga päev:
1. gmail.com
2. facebook.com
3. hotmail.com
4. blogspot.com

4 kohta, kus oleks just praegu parema meelega :
1. Greenhouse Effect, Amsterdam
2. Tignes suusatamas (Prantsusmaa)
3. Mehhikos oma lemmikute juures
4. Saunas

Kes võiksid seda küsitlust teha:
kes iganes soovib/viitsib!

Keine Kommentare: