Dienstag, 6. April 2010

Creme brülee

Njaah hakka tervislikuks ja minuti pealt on uneprobleemid jälle kaelas. hvakkkk...(kogu südamest ). See on üks neetud nöiaring ma ütlen. Kui tead et sul on järgmiseks päevaks miljon asja ees ootamas ja selge ja puhanud pea oleks effektiivsuse möttes mönevörra kasulikum .... aga selle asemel muudkui vähkred tunnist tundi ja ootad ja  meelitad ja petad und ligi. ajab ainult tigedaks ja peletab unematid-katid veelgi augemale. 
Nojah vähemalt olen pea kolm päeva suutnud igasugu rinnetel möödukust üles näidanud, kui sport vöibolla välja arvata. Aga see on lubatud.
Homme lubab siin 19 kraadi, käh? ma ei oska nii, alles oli tali ju. mis ma selga panen, T-särgi? Ah tegelt ma ootan juba väääga pikkisilmi reedet, et see eksam ja köik need tööalased kokkusaamised ka juba läbi oleks ja ma siit kandist nädalavahetuseks eemale saan. Jeerum ma üldse ei püsi kodus enam..hm

Keine Kommentare: