Donnerstag, 15. April 2010

jolleriiii

Ah meeled on kevadet täis. See magus-möru kevad-ärevus on taas sisse pugenud ja nüüd ei tea mida köike ära teha!!!!
Aga köigepealt vajab nädalavahetus ka kirjapanemist. Reedel peale eksamit panin siis sellise mönusa  äraseletematu tundega Düsseldorfi poole leekima. Söbrannale külla. Loomulikult oli vahva eelköige teda ja siis DDorfi taas näha :)) Seal ootas juba maitsev öhtusöök ja vana tallinn ees. Kokku oli eesti segaseid naisi lausa kolm. Kuna köik olid siiski üsna väsinud nädalast, sii reedel välja ei kippunudki. Hoopis toredam oli kella 5ni hommikul söbranna lahedal palkonil juttu puhuda ja ....klaase kokku lüüa eks. Kuna me mölemad oleme sellised pohmakaga jooksjas käiad, siis laupäeval seda tegime ka. Peale üli-rikkalikku hommikusööki muidugi. Hakkas parem küll jah. Öhtuks siis löime ennast ilusti kaunisti üles, seelikud selga ja linna peale. Vahva öhtu oli, köik jäi normide piiresse ja eelmine kord mu südame vöitnud Schweinebrötchen ei jäänud ka vahele. Pühapäev oli romantika mööda Rheini äärt :) ehk siis väike road trip Düsseldorfist minu suunas. Läksime vaatasime viinamarja väljade vahelt bitch sireen Lorelei ka ära, kes  olevat muiste meremehi (hm... või siis jõemehi) lõksu meelitanud ja eksitanud. Siis iga roju oma koju jälle.
Novot, nädal ise algas väga hallilt ja külmalt, aga täna oli taas imeilus. Eile läksin vaatasin oma fotograafi löpuks üle. Ta oli mu pöhimötteliselt juba mu sönapidamise töttu hüljanud, seega oli oluline asi ära teha. See on ikka nii hull inimene kui üldse vöimalik. Ma vist pole temast eriti rääkind, sest tegelt me oleme ehk kolm korda ainult kokku saanud ka, aga nagu vana söber. Samas kui temast kirjutama hakata ,siis läheks kole pikale kätte ära, nii pöörast teist söpra mul pole. Önneks ka ilmselt...
Täna selgusid nädalavahetuse plaanid ka, mille töttu ma jälle nii elevli olen :)) Üks teine söber, kellega pole ka juba teab mis aegust näinud, tuli lagedale plaaniga nädalavahetuseks Bonni söita kellegi sünnipäevale. Ja kuna mul mingeid piiranguid hetkel ei ole, siis jäin isegi mötisklema. Ja kui seesama kolmas söbs oli ka käpp, siis sai asi otsustatud. Tegelt ta polegi ju nii väga minu söber, kui mu söbranna hea söber, aga aegajalt oleme ikka tsättinud ja möningad metsikumad sorti peod maha pidanud. Niimoodi kolmekesi koos mässates ongi köige vingemad pidutsemised pidutsetud...pluss tal on Rammsteini hääletämber :D Kah hull tegelane.
Aga enne seda on reedel veel Kai ärasaatmispidu, läheb teine möneks ajaks Eestisse. Nüüd vaja need kaks päeva ikkagi asjalik püsida ja siin eksamimöllus tegemattajäänud pudi-padiga ühele poole saada.

Keine Kommentare: