Sonntag, 19. September 2010

O'Reilly's

mul oli ühte O'Reillyst hädasti vaheludsek vaja. Kuigi eile oli Guinessist ja VanaTallinast olek üsna hädine. Aitas ainult 17 kilomeetrit lidumist, siis sai organsimi mingil määral funkama jälle. ja god bless eesti mehi...  lähiajal selgus, et mul siin päris lähedal elab üks tösine eesti mees, kes siis meiega kaasas oli, peale vahtis ja koju ära töi. Aga kogu jant siis seepärast, et mu üks suurim joodiksöbranna oli taas Frankfurti väisamas.
Öö oli vahva ja paras upitus eneseteadvusele jälle. Siuke asi kulub alati ära eks.
Niisiis tegin reedel eriti pika töö päeva ka ja ka seetöttu oli öhtuks janu piisavalt.
Ja iirikas oli plaanis niikuinii. See nendele üle nurga O'Reillys on meil pea et kodubaar ja üha kodusemaks saab, sest tundub, et minu seisus muutus üle öö selle baari pôhikliendi, ühtlasi ka baari-vaimu, abikaasaks. Baarmanid on niikuinii sôbrad ja liigagi lahked aegajalt peaks mainima. Üks on paganama kena ka...ainult vaataks. Nonii aga sissejuhatuseks siis natukene sellest vanamehest. Tema on tösine selle baari vaim (no nagu Tartul on vaim jne). Vana jässakas, näeb päris koom oma suurte prillidega välja, aga huumor on tal tapvalt irooniline ja ta üliküüniline pilk ajab juba naeruturtsatuse kurku. Rääkimatta aktsendist muidugi. Ma vôin neid inglismaalasi pikalt suu ammuli kuulata ja imetleda. Esimene kohtumine oli, kui sôbrannadega enne klubisse minemist sealt läbi hüppasime (s.t. tavalisest ikka mônevôrra särama-löödumalt). Vanamees vaatas ja vaatas ja mainis siis et ta on mind moeajakirjas näinud, nuga hammaste vahel. See assiotsiatsioon siis ilmselt killer-meigist  mis sôbranna oli mulle ette joonistanud ja mis oli tegelt väga äge...vôi millest iganes :)) Rokem ei mäleta ka, no ja edasi olen teda absoluutsel igal seal käigul näinud ja rääkinud. Seekord ta mind päris killeriks ei tituleerinud vaid hakkas princess'ks kutsuma :) no midagi uut mu hüüdnimede kollektsiooni. See "kleine" mis siinsed enamasti kasutavad hakkas ka ära tüütama juba. No igal juhul ta jälle seltsis kellegiga baarileti taga ja me sôbrannadega pisut eemal, kui vanamehees ja kogu kamp ta ümber järsku mind pôrnitsema kukkusid. Järsku oli üks kambast mu juures ja küsis, et kas see mees on ka mu husband? Mul ei olnd üldse mitte midagi selle vastu, et selle naljaka vanamehenässi abikaasaks end tunnistada ja no ma siis vastasin,et nii on neh. Üks noorem kutt läks täitsa ähmi täis, et mis jama, 'suudelge' muidu ei uskuvat. Igaljuhul pani seal seltskonnast keegi vanem ja mônevôrra sharmantsem härra käpa kohe peale ja ega ma tast terve öö jooksul enam lahti ei saanudki. Ripendas me sabas koguaeg kaasas, aga no mul ei olnd ka miskit selle vastu. Kuigi mehel olid kindlasti lôbusamad plaanid princessiga, aga no selge see et plaanideks need ka jäid kôigest.
Väike veider vahejuhtum veel. Nimelt astus järsku sisse üks teine baarman ühest teisest baarist, mida me ka joodiksôbrannaga tihit väisasime ja seega ka sealne personaal tuttavam oli. Eesti naistele on ka tolles kohas korralik maine loodud. Ei teadnud, et need kahe meie pôhikoha tegelased omavahel ka nii väga suhtlevad. Igastahes selle teise koha külastamise jätsin mina peale  ühte tobedat vahejuhtumit sellesama baarmaniga ära. Ma ausalt öelda ei teagi, kellel toona rohkem ôigust oli, temal oli igastahes jôud ja mina jäin oma ebaôiglaselt koheldu tundega. Tervitas ja isegi mäletas ja mainis et loodetavasti me kungi naerame selle vahejuhtumi üle.... no ma naeran niikuinii juba, aga toda kohta iial enam ei plaani külastada endise intensiivsusega. Aga ta tundus kuidagi alandlik...ja seda oli tore vaadata :)

Nüüd läheb aeg jälle pisut pônevamaks, sest pisut ringi-tiirutamist on jälle plaanis. Järgmisel nädalal veel üks eksam ja siis juba Müncheni poole. Seal ju Oktoberfest käimas :)) Uuh ootan! Vanad sôbrad toredaist aegust. Môned päevad seal, siis tagaisi ja juba järgmine nädalavahetus Düsseldorf ja Kölni poolmaraton! Juhei, mitte et ma ôudsalt treenind selleks olen, aga seda pônevam on eksju. Ja siis pole see nädalake Eesti külastust ka enam kaugel. Mul nimelt koolikokkutulek ka ja suure pônevusega lähen ja vaatan, mis ja kuidas ja kes kellega jne. Ja edasi ma endiselt ei tea tuhkagi, mis must saab.

2 Kommentare:

Annika hat gesagt…

Kuule sa oled kohe ametlikult tõsine jooksja ju!!
Oktoberfest ja bratwurst, oojaa :)

Matinee hat gesagt…

väiksed jooksulihased hakkavad juba tekkima jah :)
Aga bratwursti ootan ka! Terve nädal juba kôhtu hoitud sellel eesmärgil :))