Samstag, 10. Dezember 2011

Mul läks hetkeks meel nii härdaks kätte. Isegi, et ärkamine toimus väikse peavalu saatel. Pea valutab mul ikka ôige harva. Ei teagi kas oli see nüüd eilsest paarist klaasist punaveinist vôi väljastab organism litsalt toksilisi mürke. No ma otsustasin viimase kasuks, sest see lisab ikka asjale kasuteguri juurde ja asi tundub juba positiivsem. Lisaks sellele hommikul rulood üles kruttides, avanes mulle seal ilus valge vaatepilt! Esimene lumi on alati eriline, tee mis tahad. Ja lumeräitsakad langevad muudkui edukalt edasi. Muidugi sadas ka sel päeval siin korraks lund, kui Eestiski lumi maha sadas, aga see oli max pool tundi vist ja sulas muidugi kohe ära. Aga see 5 minutit mis ma väljas olin, oli piisav et mind parajaks lumememmeks voolida.
lisaks tuleb täna üks sôbrants Eestist külla. Eks siuksed asjad too alati korralikult koduhôngu meeltesse jälle. Kook on valmis :) Nüüd vaja kiirelt tuba ära koristada!
Nädalast endast ma kirjutan aga ehk hiljem, nii palju toredaid emotsioone täis. Kui môni topmanager vötab sinu jaoks nii palju aega, ja köik on nii meeldivad ja viisakad. Peale nädalat aega tunnen end juba üsna koduselt. Järgmine nädal läheb veel pönevamaks, jöulupidu tulemas. Lisaks sain veel oma vene tsentelmeniga jälle jutule ja sai üks öhtu jälle restorani väisatud ja see ameeriklane Mike sai ka ära tutvutud. Kuigi virtuaalsel moel sain temaga jutule ja tuleb välja et tüübi kontor on peagu otse minu all hetkel. Kohvi temagagi. Lisaks kohtusin eilsel  ülefirmalisel jöuluüritusel, kus CEO ise
köne pidas. Olgu siis öeldud, et ta on prantslane ja istub enamasti ikkagi Pariisi kontoris. Aga uuel aastal on uued valimised ja karta on, et Airbusi CEO vötab kogu konserni kenasti üle.
Nojah see selleks. Ma nüüd koristama!

Keine Kommentare: