Mittwoch, 18. März 2015

Oih

Niisiis, kogu mu tohuvapohu käigus olen suutnud asjad ajada nii, et ma märtsis enam ei tööta. Aga palka saan küll. No mitte nii palju kui tavaliselt, aga üle Saksa keskmise on see niivôinaa. Nojah mida ma siis oma vaba ajaga teen.. joon, suitsetan, käin jooksmas, saan riburada igasugu sôpradega kokku  ja kuulan igasugu interviusid ja loenguid investeerimise panganduse kohta. Praegu vaatan ka teemakohast filmi "Wall Street". olen seda näinud juba, aga nüüd saan vähemalt terminoloogiale pihta. 
Ahahh ja no tervist lasin ka kontrollida. Kuna mul juba 5 aastatat vähemalt vahelduva eduga see kägistamistunne köris ja lisaks mingi kolme aasta tagune tervisetest töö juures ka köige paremaid resultaate mu kilpnäärme kohta ei näidanud, otsustasin löpuks asja testida. No ja volá, mu mingisugune TSH näitaja näitab 6,17... normaalne oleks vahemikus 0,4...2,5. Ühesönaga mul on üpris korralik kilpnäärme alatalitus ja kästi minuti pealt hormoone sööma hakata. Seesamune alatalitus möjutab ka kolesterooli taset. See peaks alla 200 jääma, mul on 250.  Ühesönaga kôrge kolesterool ka veel. Hakkan siis nüüd hormoontablette asjalikult nosima ja üldse tervislikumaks. Noja hea meel, et mu kehakaalule vöi kaelapaksusele see jant veel möjund pole. Tavaliselt vist kaasneb sellega ikka kehakaalutöus vähemalt. Aga no eks ma vaatan ka mida ma söön ja kui palju. Kuu aja pärast on uus veretest ja tehakse ultraheli kah.

See selleks, mul on tunne et asjad hakkavad vaikselt paika loksuma ;) 

Keine Kommentare: