Sonntag, 29. März 2015

nonii homsest äheb pönevaks. minu patareid on laetud. tööd ma veel tegema ei hakka, pole lubatud enne kolmapäeva :))) aga firmal on homme-ülehomme mingi info-üritus, kus kogu juhtkond tutvustab end uutele, lisaks iga osakonna juht teeb ülevaate oma tegevustest. Ja mu uus chef uuris kas ma olen ka huvitatud ja sebib mulle osavötu siis. Muidugi et olen. see kestab ka 9-14 mölemal päeval, et no ok. Parim algus üldse mis olla saab. Ma pean niikuinii erinevate osakondadega koostööd tegema, nii et paremat algust oleks raske tahta. Selgituseks ehk, et pank on üks suurimaid Euroopas. Pantsuse oma. Eestis avavad ivesteerimis filiaali 2017. Meil siin Münchenis on umbes 250 töötajat. Peakontor on muidugi Pariisis.
Aga kogu sslle värgi tähistusest jääb champagne liiga väheks. Lähen ostan möne juveliiri Tiffanyst. Sealt ma oln ikka oma ilusaimad kingitused saanud, nüüd teen isendale kingituse ;)

1 Kommentar:

Laste sünnipäev hat gesagt…

Väga mõnus blogi ;)