Montag, 9. März 2015

ups eile juhtus nii palju imelikke asju... hommikul sain  söprade ja juliani pundiga brunchiks kokku. ma pole oma uudistest veel enamusele rääkind, aga kahele mehele, kelle arvamus mu jaoks tähtis on.... olen. Mehed saavad mu tegemistest niivöinaa paremini aru... iga naine just söjatööstuses vist ei tööta vahelduseks eks... ja siis hüppa pangandusse.. investeerimispangandusse.  Aga mulle olulised mehed siin - J ja A. Ja mölemad on täiesti üllatunud ja absoluutselt kaasaelavad. Muidugi on nad köik nii üllatunud ka, et kuidas see asi nüüd nii kiirelt käis. No eks ma ise ka olen..haarasin vöimalusest, tegin mis suutsin ja nüüd alates aprillist hoopis teised tuuled!!
A kokkas eile jälle nii maitsvaid asju... ja üldse juhtus midagi mida varem pole kunagi juhtunud.............midagi väga lähendavat.. täna ei saanud seda sugugi peast välja...korraks isegi tekkis môte, et äkki ta testib mind..

Keine Kommentare: